hovedfisken Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg har vært uheldig og fått knust skjermen på laptopen min. Finnes det noe sted jeg kan få den reparert? Jeg ser folk tidligere har anbefalt å kjøpe skjerm og fikse selv, dette er jeg ikke datakyndig nok til å klare. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Det finnes sikkert et verksted som kan gjøre dette, men siden du ikke oppgir hvor du bor, blir det vanskelig å finne... Ta kontakt med butikken du kjøpte den for å få prisoverslag for å bytte skjerm. Så jeg fant en skjerm fra USA som koster 622 spenn innkludert frakt isteden: ASUS U36JC Replacement Screens. Anbefaler deg å velge "Matte" modellen, siden "Glossy" skjermer er vanskelige å lese i over gjennomsnittet sterkt lys eller for andre som sitter litt på siden av skjermen. =P Har byttet skjerm på både pc/mac/iPhone og tastatur på flere macbooks før, er ikke vanskelig så lenge du har tolmodighet og ikke mister skruene. =P Her er en video-guide for bytting av skjerm som butikken nevnt ovenfor postet i produktbeskrivelsen: https://www.youtube.com/watch?v=UG9fKa7LbsE Endret 11. mai 2011 av fiberkanin Lenke til kommentar
hovedfisken Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Det så jo faktisk ikke så vanskelig ut å bytte, så kanskje jeg skal prøve meg selv. Men om noen veit om et reparasjonsfirma i Oslo hadde jeg fortsatt satt pris på tips. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Om maskinen er under 5 år gammel, kan du reklamere og få gratis reperasjon. Skyld på temperaturforandringer som kan få skjermen til å sprekke om det er feilproduksjon. Verd et forsøk. 1 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Om maskinen er under 5 år gammel, kan du reklamere og få gratis reperasjon. Skyld på temperaturforandringer som kan få skjermen til å sprekke om det er feilproduksjon. Verd et forsøk. Og dette forsøket ville vært ren svindel! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå