dabear Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) http://www.facebook.com/mrmelk Virker som det ikke er mulig å få konstruktive svar på facebooksida der. Det jeg lurer på, er rett og slett om reklamene til tine og mr.melk er dubba? Det ser jo ut som at leppene beveger i usynk med lyden. Se siste film her: Endret 11. mai 2011 av dabear Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tipper den er det. men uansett er det ikke så viktig. den er awesome uansett. "schmaker godt" 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes denne reklamen er mannsdiskriminerende og burde forbys! 5 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes denne reklamen er mannsdiskriminerende og burde forbys! Skulle likt å sett ottar-hylet om det ble laget en lignende reklame om "fru melk". Som jeg bestandig har sagt - likestilling er ikke likestilling, det er en kvinnekamp. 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Synes reklamefilmen er bra jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå