asad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er litt lei av at dataen sjekker om det er noe disker i Raid ved oppstarten. Hvordan unngå dette? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du må ordne dette i biosen Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Flytte jumper på Hk fra enable til disable. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kva asus kort? På a7n8x (delux) så er det ein jumper so sitter like under bios battariet. Har du manualen til kortet, så brukar det å stå der...... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Siden jeg kun klarer leste halve HK- produsent; så tipper jeg du har Asus A7N8X DX, med S-ATA. Da må du gjøre som MorePower foreslo, disable jumper på HK. Dette finner du i HK-manualen din, ligger rett ved clear- CMOS. Hvis HK var rett kan du ikke gjøre dette i Bios Opps, MrElendig kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå