Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hvor høy og tung var du når du startet? Hvis du ikke veide så mye FØR du startet, så forstår jeg ikke hvorfor du skal på en slankekur. Er det bare fett eller også muskler du har lagt på deg? Var du tynn i utgangspunktet kan det være at du har lagt på deg muskler også. EDIT: Jeg sjekke akkurat nettbanken, og transaksjonen har gått igjennom på riktig måte. Da har det iallefall ikke noe med betalingen å gjøre. WHAT THE F*CK?! Hva har det med saken å gjøre? Det er vel nærmest pure fett. Jeg har kanskje fått litt mer armmuskler. Grunnen til at jeg starta var fordi jeg følte meg litt dvask. Mest for å stramme opp litt, og forbreede sommerkroppen. Jeg sjekka betalingen bare for å konstantere at alt hadde gått rett for seg. Det kunne jo eventuelt ha vært en årsak til vektøkninga. Endret 11. mai 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Varmt Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 En normal ungdom forbrenner 2500-3000 kalorier dagen, uten at du gjør noe(Mann/gutt). Og når du sier at dietten din består av 1500 kalorier så er dette helt umulig at du skal på noen som helst måte gå opp i vekt av denne grunn. Enten følger du ikke programmet ditt, altså du sitter å smugspiser sjokolade ellers ville jeg løpt til en lege fort som bare det. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Gjerne det. :!: Vet ikke om jeg har så mange bilder av meg med bar overkropp fra før av, men jeg kan godt ta et nå. En normal ungdom forbrenner 2500-3000 kalorier dagen, uten at du gjør noe(Mann/gutt). Og når du sier at dietten din består av 1500 kalorier så er dette helt umulig at du skal på noen som helst måte gå opp i vekt av denne grunn. Enten følger du ikke programmet ditt, altså du sitter å smugspiser sjokolade ellers ville jeg løpt til en lege fort som bare det. Hva mener du nå? Er det noe galt i å spise andre ting mens man går på diett?! Det står bare at man skal spise dietten. Og det var det jeg gjorde. Jeg spiste dietten til punkt og prikke, i tillegg til det andre. Endret 11. mai 2011 av Langdon 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det skal ikke være mulig å legge på seg 40kg på 2 mnd når man i tillegg trener! Når jeg kjørte en såkalt "dirty-bulk" gikk jeg opp 20kg på ~2 mnd og det er VELDIG mye. Hvis vekten var stabil, hadde du kun trent å begynt med trening så ville du med en gang vært i underskudd. Hva, nøyaktig, har du spist og hvordan, nøyaktig, har du trent? Har du forresten link til lommelegen.no tilbakemeldingen? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg sjekka betalingen bare for å konstantere at alt hadde gått rett for seg. Det kunne jo eventuelt ha vært en årsak til vektøkninga. Eehm, unnskyld? Nå må du nesten forklare litt næremere. Hvordan i all verden kan denne "betalinga" ha noe med vektøkninga di å gjøre? Du mener det er slik at dersom en betaling ikke går gjennom blir man straffet med 10 kg ekstra på kroppen? isåfall vil jeg gjerne vite hvilken bank du har! Hva mener du nå? Er det noe galt i å spise andre ting mens man går på diett?! Det står bare at man skal spise dietten. Og det var det jeg gjorde. Jeg spiste dietten til punkt og prikke, i tillegg til det andre. Ååh, herre.. GUD Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Det skal ikke være mulig å legge på seg 40kg på 2 mnd når man i tillegg trener! Når jeg kjørte en såkalt "dirty-bulk" gikk jeg opp 20kg på ~2 mnd og det er VELDIG mye. Hvis vekten var stabil, hadde du kun trent å begynt med trening så ville du med en gang vært i underskudd. Hva, nøyaktig, har du spist og hvordan, nøyaktig, har du trent? Har du forresten link til lommelegen.no tilbakemeldingen? Jeg fikk svaret per e-post, så det har jeg dessverre ikke. Når du sier "hva jeg har spist", mener du da alt hva jeg har spist, eller bare dietten? Jeg sjekka betalingen bare for å konstantere at alt hadde gått rett for seg. Det kunne jo eventuelt ha vært en årsak til vektøkninga. Eehm, unnskyld? Nå må du nesten forklare litt næremere. Hvordan i all verden kan denne "betalinga" ha noe med vektøkninga di å gjøre? Du mener det er slik at dersom en betaling ikke går gjennom blir man straffet med 10 kg ekstra på kroppen? isåfall vil jeg gjerne vite hvilken bank du har! Hva mener du nå? Er det noe galt i å spise andre ting mens man går på diett?! Det står bare at man skal spise dietten. Og det var det jeg gjorde. Jeg spiste dietten til punkt og prikke, i tillegg til det andre. Ååh, herre.. GUD Det var egentlig mest for sikkerhetsskyld. Jeg ville iallefall ikke at problemer med BETALINGA skulle føre til ytterligere vektøkning. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Er ikke poenget med en diett at man skal KUN spise dietten? Altså ikke det man vanligvis spiser, PLUSS dietten? Herregud, dette MÅ jo være trolling.. Kanke være mulig å misforstå så mye.. Endret 11. mai 2011 av Br0dskive Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Er ikke poenget med en diett at man skal KUN spise dietten? Altså ikke det man vanligvis spiser, PLUSS dietten? Herregud, dette MÅ jo være trolling.. Kanke være mulig å misforstå så mye.. Bare spise dietten... Det er jo ingen ting? 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Går man på diett skal man selvsagt KUN spise dette. Poenget med diett er å ha et vist antall kalorier, proteiner, gram fett og andre vitaminer og mineraler per dag, rett og slett ha kontroll på inntaket. Det betyr at man KUN skal spise dietten da denne er lagt opp etter dagsehovet, spiser man i tillegg vil man få ekstra kcal og kan dermed ligge i overskudd. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Går man på diett skal man selvsagt KUN spise dette. Poenget med diett er å ha et vist antall kalorier, proteiner, gram fett og andre vitaminer og mineraler per dag, rett og slett ha kontroll på inntaket. Det betyr at man KUN skal spise dietten da denne er lagt opp etter dagsehovet, spiser man i tillegg vil man få ekstra kcal og kan dermed ligge i overskudd. au da... Jeg skjønte det var noe. De dagene jeg ikke klarte å spise dietten på dagtid, fordi jeg var så mett, så måtte jeg faktisk stå opp om natta for å trøkke den ned. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det var jammen mye. En vektoppgang på 0,7 kg daglig i rent fett vil si at du har et stort kalorioverskudd på ca 500 kcal lagret som fett daglig. Har du fått sjekket fettprosenten før og etter kuren din ? Husk at muskler veier mer enn fett, så du må også ta med det i beregningen. Hvis dietten din består av 1500 kcal pr. dag med lavkarbo i tillegg til at du trener så må det være en forstyrrelse i kroppen. Hvordan føler du det ellers og hva er sykehistorien din ? Det du sier er at i praksis så har du 1000 kcal i ren energi å gå på hver dag og det inkluderer treningsøktene dine. Det vil m.a.o si at din basalmetabolisme må være veldig lav. Hva består treningsøktene/belastningen av og hvor lange er de ? Hvordan føler du selv at eneginivåene dine er i løpet av dagen ? Har du fått tatt stoffskifteprøver (FT3,FT4,TSH,Anti-TPO) hos legen og sjekket for matscreening ? Tror også jeg ville sjekket leververdiene (Gamma-GT, ALAT, ASAT) og generelt mye av de vanlige testene inkl. hematologi. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg kan jo uansett benytte anledninga til å lage en slankeblogg. Forresten, jeg fant en kar som lider akkurat samme sjebne. Hvilket betyr at det umulig kan være så spesielt å gjøre den feilen. Endret 11. mai 2011 av Langdon Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg tror fremdeles det er banktransaksjonen som er årsaken. Hva du spiser utenom dietten skal vel ikke ha så mye å si? 4 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Det var jammen mye. En vektoppgang på 0,7 kg daglig i rent fett vil si at du har et stort kalorioverskudd på ca 500 kcal lagret som fett daglig. Har du fått sjekket fettprosenten før og etter kuren din ? Husk at muskler veier mer enn fett, så du må også ta med det i beregningen. Hvis dietten din består av 1500 kcal pr. dag med lavkarbo i tillegg til at du trener så må det være en forstyrrelse i kroppen. Hvordan føler du det ellers og hva er sykehistorien din ? Det du sier er at i praksis så har du 1000 kcal i ren energi å gå på hver dag og det inkluderer treningsøktene dine. Det vil m.a.o si at din basalmetabolisme må være veldig lav. Hva består treningsøktene/belastningen av og hvor lange er de ? Hvordan føler du selv at eneginivåene dine er i løpet av dagen ? Har du fått tatt stoffskifteprøver (FT3,FT4,TSH,Anti-TPO) hos legen og sjekket for matscreening ? Tror også jeg ville sjekket leververdiene (Gamma-GT, ALAT, ASAT) og generelt mye av de vanlige testene inkl. hematologi. Jeg beklager, men vi har funnet svaret på problemet. Hvis du leser litt rundt i bloggen forstår du nok. Greia var uansett at jeg ikke forsto at jeg kun skulle spise dietten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvis dette stemmer er det noe galt. I så fall bør du ta kontakt med legen din. Hvis ikke dette stemmer troller du. Uansett stenger jeg denne tråden. Er du sterkt uenig i denne avgjørelsen finner du et eget forum du kan klage på under tilbakemeldingsdelen. Der vil klagen din bli behandlet av en tredjepart. Jeg har ikke tilgang til å se hva som står der. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg