Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hei, Folkens Jeg har fulgt en høyt anerkjent diett nå i 2 måneder. Dette har jeg gjort slavisk og helt uten avvik. Jeg har veid maten jeg har spist, og trent korrekt i henhold til boka. Men allikevel har jeg nærmest fordoblet vekt. Noen som vet hva denne vektøkninga kan skyldes? Forbrenningen min sjekka jeg iallefall for et par uker siden, og den skulle visstnok være normal. Langdon EDIT: Jeg sjekke akkurat nettbanken, og transaksjonen har gått igjennom på riktig måte. Da har det iallefall ikke noe med betalingen å gjøre. Endret 11. mai 2011 av Langdon 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det er desverre slik at det er ikke alle dieter som passer alle. Kan jeg få spør hvilke type diett dette er? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Fordoblet vekten din? fra 40 til 80 f.eks? Det hørtes ikke normalt ut overhodet... Du har veid og fulgt boka, men har du sjekket hvor mye du faktisk bruker og trenger? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Det er desverre slik at det er ikke alle dieter som passer alle. Kan jeg få spør hvilke type diett dette er? Dette er en diett jeg fra lommelegen.no Jeg fikk den, samt en lenger tilbakemelding etter å ha sendt inn et spørsmål vedrørende mitt vektproblem. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Fordoblet vekten din? fra 40 til 80 f.eks? Det hørtes ikke normalt ut overhodet... Du har veid og fulgt boka, men har du sjekket hvor mye du faktisk bruker og trenger? Hehe, neida... Men jeg har gått opp i overkant av 40 kg. Er ikke helt sikker på hvor mye jeg trenger, men dietten i seg selv er på rundt 1500 kalorier. Og ved riktig trening ( jeg har trent både mye og korrekt), så skulle det visstnok føre til en vektnedgang. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 WTF???? Har du gått opp i overkant av 40 kg på to månedere????????? Det høres jo helt sykt ut! Tror du bør ta deg en tur til legen hvis det faktisk er tilfelle! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det er jo iså fall snakk om at du omtrent kan SE at du legger på deg... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 WTF???? Har du gått opp i overkant av 40 kg på to månedere????????? Det høres jo helt sykt ut! Tror du bør ta deg en tur til legen hvis det faktisk er tilfelle! Jepp, det er kanskje ekestremt, men det er faktisk tilfellet. Iallefall tatt i betrakning at jeg har fulgt en slankekur. Angående det med lege, så har jeg en time neste uke. Det er jo iså fall snakk om at du omtrent kan SE at du legger på deg... Jeg er forholdsvis høy, og veide ikke så veldig mye når jeg begynte på slankekuren, så det ser ikke så ekstremt ut. Men allikevel, ja, jeg har mildt sagt est ut etter de 2 måndene på diett. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva består egentlig dietten av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tror faktisk ikke jeg hadde greid å lagt på meg 40 kilo på 2 måneder om jeg hadde prøvd en gang. Besøk legen din. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Hva består egentlig dietten av? Dietten består av helt vanlig kost, men med et særdeles lavt innhold av karbohydrater. Den utgjør alle dagens måltider, og virker jo i utgangspunktet veldig sunn. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Men jeg skjønner bare ikke hva jeg kan ha gjort galt. I tillegg til min vanlige kost, så har jeg spist dietten akkurat som jeg skulle. Treningen har jeg også vært flink med. Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Øøøhh..? Hørtes veeeldig merkelig ut må jeg si.. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Men ved tanke på at vekten var stabil før, så er det kanskje en idè å kutte ut dietten. Så slipper jeg kanskje denne vektøkninga. Badevekta tåler nemlig ikke mer enn 120 kg. Øøøhh..? Hørtes veeeldig merkelig ut må jeg si.. Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvor høy er du og hvor mye veier du? (før/nå) Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hvor høy er du og hvor mye veier du? (før/nå) 182 cm høy. 69/111 kg. Endret 11. mai 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Mao. så godt som undervektig, hva i alle dager skulle du på en diet å gjøre ? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er dere mye dumme eller? Åpenbart at han troller. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Mao. så godt som undervektig, hva i alle dager skulle du på en diet å gjøre ? Nei, uff, si det. Nå har jeg uansett valgt å slutte på den dietten. Jeg orker rett og slett ikke mer mat. De gangene jeg ikke orket hele dietten på dagtid, så måtte jeg jo faktisk stå opp om natta for å få trøkt den ned... Er dere mye dumme eller? Åpenbart at han troller. Jeg kan godt bevise det hvis du ikke tror meg... Endret 11. mai 2011 av Langdon Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvor høy og tung var du når du startet? Hvis du ikke veide så mye FØR du startet, så forstår jeg ikke hvorfor du skal på en slankekur. Er det bare fett eller også muskler du har lagt på deg? Var du tynn i utgangspunktet kan det være at du har lagt på deg muskler også. EDIT: Jeg sjekke akkurat nettbanken, og transaksjonen har gått igjennom på riktig måte. Da har det iallefall ikke noe med betalingen å gjøre. WHAT THE F*CK?! Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg