raider000 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg kjøpte en mobil over Finn.no. Jeg spurte klart og tydelig på mail om det var noen riper og skrap på den. Det fikk jeg et klart svar på at det ikke var. Den hadde for det meste ligget i en skuff. Jeg spurte også om det var noen som helst problemer med den. Det var det heller ikke. Når jeg mottar mobilen er skjermen full av riper og skrap. Og touchen fungerer svært dårlig. Mobilen med frakt kostet 931 kr. Har jeg loven på min side med henhold til å få redusert beløpet eller sende mobilen tilbake. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kjøpsloven sier mye i forhold til dette. Blant annet kan du heve kjøpet vist du har fått et produkt som ikke er slik som lovet. Likevel, dette krever at du har god dokumentasjon på at du har blitt feil informert om produktet. Noe som også går i mot deg er hva du kan forvente til den prisen du har kjøpt mobilen for, 931 kroner inkludert frakt, høres ikke ut som rare touch telefonen spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå