pikamikaa Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei hei. Dataen min er helt vill. Sikkert mye virus og slikt. Har søkt med både Norton og CCleaner og Malware Anti ett eller annet, og har fått fjernet en del, men dataen er fortsatt treg og diverse ting som ikke stemmer. Hvordan kan jeg formatere med bare en partisjon og uten recovery cd? Når jeg trykker på F10 under oppstart så trykker jeg på "Complete PC-Recovery" eller noe, men så kommer det at det er ikke noen sikkerhetsfil der. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Men en ting til jeg lurer på. Kan en ny router komplisere ting? Etter jeg fikk nytt nett fra NextGentel for 2-3 uker siden så begynte dataen og klikke. Mye mere klikk når jeg er kobla til på trådløs og ikke kabelen fra routeren er i. Da får ikke flash player loada noen facebook spill, og web tv virker ikke å slik. Noen sider er bare skrift overalt også når jeg laster ned program filer så får jeg ikke innstallert, for alle filer kommer det opp at dem er "corruped" og slikt. I uTorrent så er farta blitt senka mye ned. Har 5 MB linje, men den laster bare ned i maks 100 kb/sek å slikt, men den holder seg mest på 10-30 kB/sek. Noen som skjønner noe? Har også prøvd å tatt kontakt med NextGentel, og de har gjort forandringer i routeren å slikt, men det er ikke noen forandring. Og de sier bare at det kan ikke være routeren. Men en venn av meg snakka kanskje om at det kunne være for høy kryptering på det trådløse nettet i routeren, men det sier meg ingenting Hehe. Har foressten en Inteno router fra NextGentel da. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Anbefaler deg til å få installert Windows 7 og få en nettverkskabel istedet for å bruke trådløst Har selv en Inteno router fra NGT og de er av erfaring det jævligste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Fikk installert XP og formatert hele dataen nå.. Filer er fortsatt corruped når jeg laster ned program via trådløs. Ja, bruker kabel nå. Men gidder ikke sitte bare her borte i hjørnet hele tia da Hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå