KingInTheNorth Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) I går oppgraderte jeg pc'n min med ny cpu, hk og ram. Asus p8p67, i5 2500k og corsair vengeance. de andre delene er asus gtx 470, ozc 600w psu, samsung 500 gig hardisk og corair kabinett. Alt funket fint, jeg instalerte windows og alt. Men når jeg skulle instralere black ops så funka ikke cd rommet, jeg klikket på cd rommet på datamaskin men det bare kom opp at datamaskinen ikke svarte. CD rommet er skikkelig i og alt mulig, men det funker bare ikke. En annen ting er at skjermkortet mitt har droppet fra 7.5 til 6.0 på windows experience index. Og noen ganger når jeg skal skru av pc'n så tar det ca 5-7 min. Dataen Jeg har prøvd og formatere på nytt og jeg har instralert alle driverene og oppdatert dem med windows updater. Kan noen hjelpe meg om hva jeg må gjøre? Tok en gang 15 min før dataen var av. Endret 11. mai 2011 av Slash3R Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 er ikke helt sikker på hva det er xD Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Bestile det på søndag, fikk det i går. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Fikk fikset det Fant ut av at sata inngangen til dvd rommet var en type som jeg trengte egne drivere elns på for å kunne bruke, byttet sata port og instralerte drivere fra asus cd'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå