keitran Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg har et AMD HD 6970-kort, og vurderer ny skjerm. I den forbindelse har jeg begynt å lure på å skaffe meg en 3D-skjerm, først og fremst for å få 120Hz. Men dersom jeg først har en skjerm og et skjermkort som støtter 3D kan jeg like godt skaffe meg mulighet til å kjøre 3D. MEN - Jeg finner svært lite informasjon om hva som trengs av skjerm/briller for å kjøre 3D på AMD-skjermkort. Så langt vet jeg at jeg må kjøpe noe 3.parts-drivere/program, men veit ikke hvilket. Noen som vet hvilket? Videre lurer jeg på om alle 120Hz-skjermer er kompatible med AMT sin 3D-løsning. Til slutt lurer jeg på hvilke 3D-briller jeg må ha? De som selges i norske nettbutikker er som regel Nvidia-kompatible. Kan de også brukes med et AMD-skjermkort? Til slutt: Kan noen anbefale en god 120Hz skjerm med 1900*1080/1200 oppløsning, som er på 23/24-tommer som ikke koster skjorta? (Max ca 4000kr) Takker på forhånd for svar EDIT: Noen som vet om denne skjermen er bra, og støtter 3D med et AMD-skjermkort? Endret 11. mai 2011 av keitran Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du finner alle dine svar her: http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-hd3d/Pages/how-to.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke meningen å være kort og brutalt, men det er ikke vits å finne opp hjulet på nytt :-) Lenke til kommentar
keitran Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke noe problem. Jeg fant det jeg trangte og er storfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå