Gå til innhold

Namco presenterer Soul Calibur 5 (3DS, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tenker på Dead or Alive, ikke Soul Calibur. :p

Jeg håper de kan holde SCV litt mer seriøst, og ikke blande inn tullinger som Yoda og Darth Vader. Når det gjelder spillingen må de ta med en rekke idiotiske ting som den statuen i SC3. Vanlig slossing blir for kjedelig. Kanskje lære av Mortal Kombawt og ta med et Challenge Tower eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Jeg håper de kan holde SCV litt mer seriøst, og ikke blande inn tullinger som Yoda og Darth Vader. Når det gjelder spillingen må de ta med en rekke idiotiske ting som den statuen i SC3. Vanlig slossing blir for kjedelig. Kanskje lære av Mortal Kombawt og ta med et Challenge Tower eller noe sånt?

Er enig med at Star Wars karakterene ikke passet helt inn i en SC-verden. Angående Challenge Tower, så finnes dette i SCIV om jeg ikke husker feil. Mange kalte det for Tower of Frustration, ellerno. :!:

Lenke til kommentar

post-32676-0-91713500-1305231229_thumb.jpg

Bonusfigurer er jo konge. Satser på at det blir Kratos denne gangen på PS3-versjonen.

Håper dessuten at designerne ikke lar seg affisere av all klaginga som har kommet fra diverse tarvelige spilljournalister om... vel, dere skjønner jeg hva mener. Håper de lar ting være slik som de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...