Dux ducis Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ... Er nå ganske sikker på at du ikke har noen grunn til og le... "...tror museklikk eller tastatur-tasting skal ha noen verdi for dem." Kjære venn, ingen her har påstått det, så ro deg ned litt :wink: "men å organisere masse-klikking og utnytte slike svake sjeler til å bli ennå svakere for 0 og niks nytteverdi har jeg lite til overs for." Svake sjeler? din frekke *#+%" Enden: "Simen1 har igrunn et poeng. Det er litt bortkastet maskinkraft, men enda værre, båndbredde." ja fy ****** min xp 2500+ fryser konstant når det programmet kjøres, spesielt når jeg skriver stoff til hjemmesiden min i HTML editor... Dessuten så bestemmer du når det skal pulse... og det tar 1-2 sek.. edit: fy kjøss? lol, bra sensur... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 kjøss (ikke stavet med f) er og blir et bra ord! Kan ikke moddene sensurere fy f-ordet med fy druen eller fy veldig? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg synes nå vi kunne hjulpet norge uansett :-p iallefall slå sverige da. Tenk hvor mye simen1 kunne hjulpet til så mye han skriver.. og maskinkraft og båndbredde... hjelpes meg enden Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 ok, jeg blir hjerne med.. ser norge har 180 brukere og ligger høyt oppe i forhold til det... eller? :oops: skal jeg bare ha det aktivert og bare skrive osv? det skrive gjerne ikke hjerne Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 samme det, det er like mange bokstaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå