Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 http://www.project-dolphin.nl er oppe igjen få norge opp på listen. hva med et hw.no team? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Herregud folk har lite å gjøre... Kan ikke fyren sette seg og telle biler som kjører forbi i stedet for? Sorry at jeg er negativ, men det er meningsølst å drive å telle taster man trykker. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Herregud folk har lite å gjøre... Kan ikke fyren sette seg og telle biler som kjører forbi i stedet for? Sorry at jeg er negativ, men det er meningsølst å drive å telle taster man trykker. Hvorfor i det hele tatt kommentere det da? *Oppgitt* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Herregud folk har lite å gjøre... Kan ikke fyren sette seg og telle biler som kjører forbi i stedet for? Sorry at jeg er negativ, men det er meningsølst å drive å telle taster man trykker. Hvorfor i det hele tatt kommentere det da? *Oppgitt* Jeg ville bare vise at jeg blir så *Oppgitt* når jeg ser at folk bruker tid og krefter på ting som er mindre nyttig enn blindtarmen. Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Nyere forskning viser at blindtarmen faktisk HAR en funksjon! Forskere har nå funnet ut at rom-monstere i det vide rommet kommuniserer med den og har dannet artige syklubber rundt om kring i universet der de sitter å skravler med blindtarmen din! Øh.. fra spøk til spaghetti.. Syns det prosjektet der var litt artig jeg.. Litt morsomt med sånne useless ting.. Saken er at det er litt humor i det, det holder for meg iallefall Men hva om de faktisk keylogger det du skriver da? Passord og lignende.. Av den grunn vil jeg ikke melde meg på.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 I så fall har dem fått tak i mye passord etc, bare se hvor mange som er registert. Husker det var utroooolig mange som var med på dette her før, så ville ikke tro det er no særlig risiko. Er vel mere farlig å ha på skjermen, vet aldri hvem som har satt opp et kamera bakl deg :-p Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ok, jeg blir hjerne med.. ser norge har 180 brukere og ligger høyt oppe i forhold til det... eller? :oops: skal jeg bare ha det aktivert og bare skrive osv? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 må laste ned clienten Ligger på download, så fyller du inn konto informasjon i programmet og trykker i vei. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 det har jeg gjort, 678 keystrokes. Men når kommer dette opp på rankingen, jeg har bare 0000000 osv. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 den sender bare inn hver time, eller no du dobbelt klikker på ikonet nede ved klokka. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ok, takk. 1867 til nå, alle monner drar... Edit: Mwahahaha, nå leder jeg over Dr3as Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 får sette gjerde rundt tastefjøla og putte katta/bikkja/marsvinet oppi om natta så du øker topscoren enda mer Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Apropo "unyttige ting", hørt om Killing everyone project? hehe. sjekk denne: http://www.homokaasu.org/killeveryone/status.gas# , en fyr har "klkka" 68 millioner ganger.Sykt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Man kan jo si at dette har bittelitte med forskning å gjøre da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Apropo "unyttige ting", hørt om Killing everyone project? hehe. sjekk denne: http://www.homokaasu.org/killeveryone/status.gas# , en fyr har "klkka" 68 millioner ganger.Sykt ROFL! 36000 personer sitter å museklikker for å komme til 6,3 milliarder kilkk.. Det morsomste med det hele er at noen sitter å klikker. Snitt: 69000 klikk per person. Minner meg om "simon says" og saueflokker. Rekorden har brukeren "Millitant86" som har sittet å klikket i 1611 timer.. :o ( = 2mnd døgnet rundt) Snakk om fritidsproblemer. *Oppgitt igjen* Dr3as: Forskning? På hvor mange som er dumme nok til å gjøre noe så åpenlyst unyttig og intetsigende? Tja, man kan jo kalle det en slags IQ-test eller kanskje de prøver å kvalifisere seg til "Darwin award"? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Dr3as: Forskning? På hvor mange som er dumme nok til å gjøre noe så åpenlyst unyttig og intetsigende? Tja, man kan jo kalle det en slags IQ-test eller kanskje de prøver å kvalifisere seg til "Darwin award"? Smilefjeset var vel for å hinte til ironi. men men.. ekke greit. Uansett, er mye mere tåpelig det du driver med, kommenterer i hytt å pine enn Project Dolphin Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Dr3as: Forskning? På hvor mange som er dumme nok til å gjøre noe så åpenlyst unyttig og intetsigende? Tja, man kan jo kalle det en slags IQ-test eller kanskje de prøver å kvalifisere seg til "Darwin award"? Smilefjeset var vel for å hinte til ironi. men men.. ekke greit. Uansett, er mye mere tåpelig det du driver med, kommenterer i hytt å pine enn Project Dolphin Hey, jeg holder på å le så jeg triller rundt her snart. Noen tror jesus/messias kommer tilbake, noen tror de har vært beamet opp til ufoer og undersøkt, noen tror på astrologi, og noen tror museklikk eller tastatur-tasting skal ha noen verdi for dem. Det er haugevis av folk med fritidsproblemer, psykiske problemer, tvangstanker osv. Greit nok, de sliter med sitt, men å organisere masse-klikking og utnytte slike svake sjeler til å bli ennå svakere for 0 og niks nytteverdi har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Tror du har misforstått ganske grovt. Dette er et program som går i bakgrunn og registerer antalltrykk. Man trykker ikke no mere av den grunn, altså ting er som det altid har vært. men men.. om jeg får deg til å le så er det helt klart koselig.. og takk og lige måde Lenke til kommentar
Osram Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Vel Simen1, du har allerede brukt ca 2000 meningsløse tastetrykk og museklikk på denne meningsløse tråden. Det kan vel hende du har brukt noen meningsløse tastetrykk i andre tråder også...? Snakker om å bruke tiden på meningsløse aktiviteter... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har følelsen av at hvorhen simen1 setter sin penn, så blir mennesker opprørt! Et sentralt personlighetstrekk? Neida, bare tuller. Simen1 har igrunn et poeng. Det er litt bortkastet maskinkraft, men enda værre, båndbredde. Husk at alt tull som sendes fra maskinene deres må innom nix, og der er kapasiteten tøyd ganske bra fra før... Om han velger å dele sine synspunkter eller ikke er hans valg; og det er faktisk viktig med litt motvekt noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå