ED209 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Nå har jeg plagdes en stund med å insall. driverne på d nye HK mitt, kjøpte et asus a7n8x deluxse. Da jeg skulle insall. nforce og display driverne, låste maskinen seg etter restart. Måtte restarte på nytt og gå i safe modus for å få avinsall. en av driverne og da starter maskinen helt greit. Har nforce driverne 1.16 og 2.03, Av display drivere har jeg en cd med universal driver, 30.87 og 41.09. Har et MSI geforce4 ti 4200 skjermkort, har det noe å si? Har insallert og avinstallert i alle retninger med de driverne jeg har, men d virker som om maskinen nekter totalt. På forhånd takk for hjelpa til de som har en ide om hva som kan være feil. =) Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Bruk chipsettdriverene på www.asus.com sine hjemmesider, alt annet vil kødde med Battlefield1942 Overdriver kansje litt, men jeg opplevde det slik... Da vil du til og med ikke få problemer med lyden (som mange A7N8X DX eiere har prob. med i battlefield innimellom) :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå