mobilen.no Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Idretten med nasjonal dugnad for mobilretur. Gamle mobiler blir penger til idrett Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så Telenor vil betale oss 35 kr for hver mobil så de kan restaurere dem og selge med gevinst i Asia? Det er jo egentlig en grei ordning, men overraskende mange er glad i sine gamle telefoner. Lenke til kommentar
Tenkom Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dei får ikkje nåken av mine ihvertfall. Eg samle på mobilar. Har framleis ein P800 i skuffa. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg liker min gamle Nokia 6630, og det kan godt være fordi den er i daglig bruk Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Lurer på kva Telenor sjølv tenar på dette? Dei gjer jo som kjent ikkje noko dei ikkje tenar på. Men det er jo berre flott viss dei greier å skrote telefonar som ikkje er i bruk. Når eg kjøper ny telefon så sel eg alltid min gamle på QXL, slik at eg berre har ein einaste mobiltelefon om gangen. Eg synst det er trist å ha ting som eg ikkje veit kva eg skal bruke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så lenge jeg har færre mobiler enn kona mi har håndvesker, skiller jeg ikke lag med en eneste en av dem. Kona mi har sikkert tolv vesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg