mcgroven Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Nytt spill i serien har fått navn og plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Om man tar de første 6 sifrene i strekkoden og snur dem bak-frem får vi datoen 07.06.11 (eller 06.07.11..) - som forøvrig er datoen da E3 starter Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jepp, vi nevnte det i forrige nyhetssak. Kan godt ta det med her også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så gjenstår det bare å håpe på at de ikke drar en Splinter Cell: Conviction. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jepp, vi nevnte det i forrige nyhetssak. Kan godt ta det med her også. Søren følte meg supersmart her jeg satt x) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 forrådt av de han stolte på, og jaget av politiet, i midten av en mørk sammensvergelse Høres ut som Max Payne! Forøvrig er jeg skuffet over at de ikke gikk for navnet som appellerer til alle over 50, Hitman: Bald Assassin. Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja ikke sant Zealuu:) Splinter Cell, å Splinter Cell ikke sant, bob bob... Lenke til kommentar
trollhaugen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 For en jævlig latterlig overskrift. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvis du tar en sånn strekkodeleser og bruker på strekkoden får man vist dette: "Drawstring Double Dong Dildo Bag in Starry Night Blue" :!: kilde Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så gjenstår det bare å håpe på at de ikke drar en Splinter Cell: Conviction. Da blir jeg skikkelig lei meg. Er lei av spill som blir mer og mer actionorientert for å nå ut til et større publikum. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg registrerer at Gamer.no og andre nettsider tilhørende samme familie har startet med lignende overskrifter som er å lese i denne artikkelen. Dette er spekulerende overskrifter VG og andre sider som "horer" etter klikk ofte benytter seg av. Jeg synes det er trist å se at Gamer.no har begynt med denne praksisen, siden den ikke vil tilføre noe annet positivt enn penger i kassa for de mektige herrer i toppetasjen. "Skal man ikke tjene penger" tenker du kanskje? Selvfølgelig skal man det, men ikke på bekostning av rykte og seriøsitet. $0,02 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dette er spekulerende overskrifter VG og andre sider som "horer" etter klikk ofte benytter seg av. Dette heter Hitman 5 Nytt spill i serien har fått navn og plattformer. Kan ikke se at det er så mye tabloid over denne overskriften og ingressen. Artikkelen er jo ganske tynn på innhold, siden det hovedsakelig er å fortelle om navnet (og litt repetisjon av tidligere kjent info, for påfyll), og det er jo akkurat det overskriften formidler. Etter min mening så passer overskriften bra, med forbehold om at den er endret etter at innlegget over var postet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg fryktet det. Hitman: Absolution to be "more accessible" Endret 28. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg skjønner ikke resonnementet, en gang, siden Blood Money både var en salgssuksess og endelig kombinerte alt fra tidligere titler til en totalpakke som var "accessible" men likevel belønnet å spille skikkelig (eller "hardcore"). Det eneste Hitman-spillet jeg vil beskrive som med en litt vel hardcore inngangsterskel, er det første. I senere spill har man jo lagring og AI som ikke skyter deg uten å blunke fordi du småjogget på feil sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå