Naiits Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har selv rundet inFamous som både Hero og inFamous og spillet ligger helt klart blant toppen av alle spill jeg har spilt. Men det største irritasjonsmomentet i spillet for min del, er dette med good og evil. Det at de har dette med er veldig bra, for det gjør at det er verdt to gjennomganger siden man får andre krefter og noen forandringer i historien. Men problemet her er at man må velge enten ond eller god siden man må være helt god eller helt ond for å få enkelte krefter. Når jeg har fått noen karmamoments og valgt feil, har jeg måtte restarte hele spillet (dette er litt for å få troféene som man får ved å velge gode eller alle onde karmamoments, jeg vet at karmabaren hadde overlevd et par gode eller onde avgjørelser) Jeg mener vi heller kunne valgt i begynnelsen om man ville være god eller ond, man holder seg jo uansett til den ene tingen? Gleder meg uansett sykt til toeren, og skal bestille collectors edition fra elkjøp Herlig å se at de har fikset litt på nærkampene i toeren. Slå folk ihel med en elektrisk stang? Awesome! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Eurogamer sitt Review Jeg må finne en annen nettbutikk å bestille fra. Spaceworld kansellerte ordren min da de ikke fikk inn Hero Edition som jeg hadde bestilt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Se hva jeg fant i butikken i dag (Lefdal, ved sørlandsenteret). Hva er det værste med det? Jeg kjøpte det ikke. To grunner: Pris - Det kostet 600 Vanlig utgave - Vil ha limeted edition, slik at jeg kan spille som old school Cole. Ellers er det sprekt å selge det så lenge før release. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Veldig drøy pris ja. Hadde ikke kjøpt det selv til den prisen, selv om det sikkert hadde fristet der og da. Jeg bestilte akkurat Special Edition fra Spaceworld.no for 398,-. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan ikke heve meg over og si at det ikke fristet. Heldigvis hadde jeg med madammen som holdt meg på bakken og minnet meg om spaceworld prisen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fikk spillet i posten i dag. Følgte men noen koder, promo code, special edition. Men, ingen av de virker. Får bare opp en melding om at koden ikke er tilgjengelig, eller skrevet feil. Noen andre som har opplevd dette? Kan det sammenheng med at spillet ikke har blitt offisielt lansert (or is it?), eller er det PSN som er litt kranglete? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg vet ikke, men vil tippe det er fordi spillet ikke har hatt release enda. Du er forresten heldig som fikk det allerede nå. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Fikk det fra gamezone igår , skal starte å spille senere idag Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nice, håper mitt spill er hos meg senest onsdag! Gleder meg noe enormt! 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fått spilt et par timer og det her er jo over all forventning, må innrømme at jeg var ganske så nervøs. Stemmen til Cole har blitt litt forandret, men den bærer fortsatt et stort preg for historien, igjennom fortellingen. =) gled dere Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Noen få anmeldelser ute. av de få sidene jeg leser ihvertfall. Gamereactor.no : http://www.gamereactor.no/anmeldelser/124760/Infamous+2/ Eurogamer.net : http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-31-infamous-2-review og såklart Gametrailers.com sine berømte biased video anmeldelser, men får ihvertfall se bilder uten å spoile for mye : http://www.gametrailers.com/video/review-infamous-2/714737 Endret 8. juni 2011 av Akrabra Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg fikk det idag, men med E3 og alt det greiene har jeg ikke fått startet på det enda. Håper å få spilt litt nå etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå