Gamlegubben Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Noen spurte: Går det an å passordbeskytte mapper i Win 98? Noen svarte: Installer AB Folder Hider. Jeg fulgte rådet og fikk en masse trøbbel. Jeg avinstallerte AB Folder Hider, og alt fungerte OK, som før. Noen som har et bedre råd? (Jeg har Win 98 SE) Hilsen gubben, den gamle. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 tror ikke det finnes nei. eller jo det finnes et program som heter, ja hva var det det het igjen da :oops: Hide folder XP eller noe i den rettningen tror jeg. har aldri prøvd det selv. har bare installert den en gang i tiden. det er en shareware versjon da. er ikke helt sikker på om det kan installeres på Windows 98 også. men en ting som jeg vet går er hvis du zipper ned filer med Winrar så lager du passord deretter da er det ingen som kommer inn på fila, men mappa kan de komme inn på. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 PGP www.pgpi.org Norman Privacy er også ganske bra på W9x maskiner www.norman.no Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Uten tilleggs programmer går det ikke ann å sette passordsbeskyttelse i win 98. Det er fordi den kjører FAT32 ikke NTFS, som feks w2k el xp. Finnes sikkert programer som helper deg, men de følger ikke med 98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå