Gå til innhold

Sitter eller står du når du tørker deg?

years

128 stemmer

1. 1. Sitter eller står du når du tørker deg?

Anbefalte innlegg

Hei! Ble helt satt ut nå idet jeg leste at det finnes folk som står når de tørker seg i nummer 2. etter en tur på dass! Det er visst også ca 50/50! Det stod også at: "Dette er sansynligvis også første gang du får vite at noen tørker seg på en annen måte enn det du gjør, fordi vi tar det for gitt at det bare finnes en måte." eller noe slikt.

http://www.collegehumor.com/article/859490/standing-vs-sitting-how-do-you-wipe

Selv sitter jeg, og skjønner ikke hvordan det er mulig å stå. Det må da være ekstremt slitsom?

Så, hvordan tørker DU deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleide å være oppreist men jeg har gått over til sittene tørking.

Pleide å være oppreist heilt til jeg tok opp emnet foran halve klassen på ungdomsskolen i et friminutt. Jeg innser nå at jeg er mainstream :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel som trådstarter fortalte: "Dette er sansynligvis også første gang du får vite at noen tørker seg på en annen måte enn det du gjør, fordi vi tar det for gitt at det bare finnes en måte." "

Jeg trodde virkelig alle sto oppreist når de tørket seg. :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Heh, dette minner meg om da jeg var i militæret og en av karene kom til oppstilling etter å ha vært på do. Da snakket han om hvor heldig han var som ikke mistet lua sin i do da han tørket seg i ræva. Vi syntes det hørtes litt pussig ut og da illustrerte han med at "ja, jeg sto sånn her.." og vi sto der alle mann som et stort spørsmålstegn. Det viste seg at han sto oppreist og så mot dassen når han tørket seg bak, noe lignende som utforkjørere med nesen vendt mot dassen. Han fikk høre det den dagen :wee:

• Liker 3
Lenke til kommentar

haha.. åssen skal jeg forklare:P

om du stiller deg rett opp og ned. snur deg litt til siden og bøyer deg skrått nedover så du klarer å få "skrape" papiret fra pungen og over nr.2. jeg lager også en liten bue i ryggen, så rompeballene viker litt vekk fra hverandre! vil jo ha minst mulig avføring på skinkene! (tørker meg bak fra altså. ikke forfra)

skulle ha lagd en flash av det om jeg klarte :p

Endret av probin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...