Phantomerik Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Heisann. Er det noen som kan si meg hvilke news servere de bruker? Jeg har spurt O' store Google, men det funker aldri. Noen trenger passord, andre oppnår jeg ikke kontakt med. Bortsett fra news.ntnu.no, men der er det bare 7, ganske så interne/smale student newsgrupper. Jeg har brukt news i Outlook (som jeg prøver på nå også) en gang tidligere, men jeg husker ikke hva serveren jeg brukte heter. Ihvertfall var det hundrevis, kanskje tusenvis av newsgrupper der. So, please help me out, if you can... Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 news.online.no er vel en stor news server linket sammen med andre så vidt jeg husker.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 men den er vel bare for Stjelehor kunder? Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 er den ? mener jeg har klart å brukt den uansett hvilket abb jeg har hatt.. men mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå