Anderspr0 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Flere enn meg som har sett FAST FIVE på kino, og synes dette var årets film? Og Fast and Furious generelt? Min mening om Fast Five: SYYYKT fet, og ikke minst bra innhold. Fete biler, fet musikk og digge damer! Perfekt film for meg. Noen som er enige? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har ikke sett den, men etter trailer, og det jeg har hørt, virker det som om "sjarmen" er borte. Nå er det jo bare skyting og slossing, og det kan jeg få nok av i andre filmer. Fast & The Furious er biler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er etter min mening en av de beste F&F filmene som er laget. Kanskje The Fast & The Furious slår den, men det er ikke langt unna. Jeg digga den, akkurat slik en F&F film skal være, masse biler, babes og klisjeer Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tokyo Drift, og nummer 4 sugde skaft. Kjøre gjennom ørkenen i senkede japanske riskokere med neonlys. DET FÅR DA VÆRE GRENSER! (Nord-norsk akksent). De første to filmene var helt OK. Mye hiphop cameos fra tidlig 2000-tall som adder til the cheezieness. Liker ikke alt det CGI-tullet. Biljakter kan være så sykt bra uten. Jeg er ingen IMDBTOP250-galning med store krav til film. Jeg dømmer kun etter underholdningsverdien. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg er ingen IMDBTOP250-galning med store krav til film. Jeg tror ikke du har sett nøye nok på den lista hvis du tror det er galninger med store krav til film som har generert den. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Sant nok, men er nok mange filmer der som får høy score og god omtale pga. personer med lav selvtillit som skryter på seg at de liker den og den filmen fordi andre gjør det. Vi har vel alle vært borti den idioten som skryter på seg filmkunnskaper og påstår han har sett den og den filmen, men egentlig ikke fatter bæra av hva det er snakk om. Jente 16: "Gudfaren er jo drit bra bla bla bla." I virkeligheten sov hun gjennom hele filmen, og hadde store vanskeligheter med å følge plottet. God film for mange ja, men for henne... Egentlig ikke. Derfor synes jeg man skal være ærlig, og ikke skryte på seg en film for mye. Det var det jeg mente med IMDBTOP250-Galning, men jeg skal være enig i at karakteristikken var VEIL diffus. Endret 11. mai 2011 av RastaXP Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 vil si at den kommer på en god 2. plass for meg. Nr 1 og 5 var best 2,3,4 burde ikke engang hatt lov til å bli laget. Det gjorde seg med "The Rock" på skuespillerlisten forresten Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Disse filmene er så sinnsykt rævva! Virkeligheten er ikke så enkel at når man setter på vinyler/dekaler går en bil fortere:P Det er også interesannt å se at det alltid hjelper å gire opp til neste gir...og vips så er man forbi konkurenten:P Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Disse filmene er så sinnsykt rævva! Virkeligheten er ikke så enkel at når man setter på vinyler/dekaler går en bil fortere:P Det er også interesannt å se at det alltid hjelper å gire opp til neste gir...og vips så er man forbi konkurenten:P Hvem bryr seg?! Det ser uansett kult ut! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Disse filmene er så sinnsykt rævva! Virkeligheten er ikke så enkel at når man setter på vinyler/dekaler går en bil fortere:P Det er også interesannt å se at det alltid hjelper å gire opp til neste gir...og vips så er man forbi konkurenten:P Hvem bryr seg?! Det ser uansett kult ut! Jeg bryr meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå