Playron Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fikk min aller første blue screen idag. Dette skjedde etter en beskjeden overclock på sjermkortet, så det jeg egentlig lurer på er om noen kan se i dump fila og finne ut hva det egentlig er! Er veldig usiker om å overclocke sjermkorta kan ende med blue screen, eller tar jeg feil her? Se vedleg -Playron 051011-20888-01.rar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg får ikke lest mye av dumpfila på denne maskinen men det som kommer fram er at det høyst sannsynlig er en driverfeil. At du fikk krasjet akkurat når du overklokka kan ha vært en tilfeldighet og jeg ville nok hatt flere krasj før jeg hadde banka det som feilkilde. Uansett så er minst 99% av alle blårskjermer grunnet driverfeil i en eller annen form så begynn med å prøve forskjellige drivere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kan ta en titt på dmp fila senere Idag.. Det kan være En driver, men siden du sa det kom av oc, så kan det hende at det bare står hardware i dmp filen. Uansett, kan ta en titt på den senere idag Lenke til kommentar
Playron Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Kan ta en titt på dmp fila senere Idag.. Det kan være En driver, men siden du sa det kom av oc, så kan det hende at det bare står hardware i dmp filen. Uansett, kan ta en titt på den senere idag Takker Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Feilen var ntkrnlmp.exe. Altså selve hjertet i windows. Siden du sa du overklokket, vil jeg tro at du klokket for mye, eller hadde for lav volt som fikk en kjerne eller to til å krasje, slik at windows klikket i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå