eddzy Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 hei jeg har en trimma Suzuki som jeg akurat har kjøpt, den gjekk fint når eg fekk han, så rensa eg forgasserern og rensa luftfiltere. og da gjekk den mye finere. men så plutslig begynte den og henge igjenn på gassen, så eg smørte waiern og stilte på tomgangs skrua og blanding skrua men det hjalp ingen ting. det er som om den henger i igjenn den vill ikke roe seg ned før eg letter litt på clutch akurat som om eg skal ta av gåre, også vis eg russer litt så går han bare oppover på turtallet og ikke ned igjen. alt av svar hadde vert fint Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det første som slår meg er falskluft, at det er utett en plass. Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Det første som slår meg er falskluft, at det er utett en plass. Falsk luft? Det første som slår meg er falskluft, at det er utett en plass. Falsk luft? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ja, som en utett slange/pakning, så det kommer inn luft der det ikke skal, så den får for mye, og dermed feil forhold bensin/luft. Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 hmmm det kan godt være, skal sjekke det når jeg for tid. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Lurer på om det kan funke å bruke startgass for å se om du finner noe, om det er utett en plass vil det kansje være mulig å høre på motoren om den ruser opp. Har aldri prøvd dette selv, men hørt om det. Endret 10. mai 2011 av arjato 1 Lenke til kommentar
Jørgen Adolfsen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har også en Suzuki TSX 1998. Selv hadde jeg samme problemet, men løste det veldig lett. Problemet ligger i det at mopeden tar inn falskluft. Det er vist F. eks en slange er sprukken, og tar inn luft der det ikke skal ta inn luft. Du løser det med å bytte/tette igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå