Guro22 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Slettet Endret 2. juni 2014 av Guro22 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Jeg er ikke 100% på detta, men regner med du må ha studiekompetanse hvis du skal inn. edit: Misforsto sikkert. Går du på vgs, eller ferdig med 1. år på BI? Endret 10. mai 2011 av Kam Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Aner ikke noe om dette, men lurer på èn ting.. Er BI, med nevnte studieprogrammer, noe for deg - om du risikerer å stryke i vanlig matte? Lenke til kommentar
Guro22 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Blir ferdig med 1. året på BI nå til sommeren.. Lurer altså på om jeg kan gå rett på 2.års mikro og makro nå som jeg stryker i dette faget? Takk for svar :-) Blir ferdig med 1. året på BI nå til sommeren.. Lurer altså på om jeg kan gå rett på 2.års mikro og makro nå som jeg stryker i dette faget? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ja, det tror jeg. Du må sannsynligvis konte den matteeksamen da. I hvert fall sånn det er på høyskolen jeg går på. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvordan vet du da at du stryker i matte om du er ferdig til sommeren? Jeg husket absolutt ingenting (og kunne ikke engang algebra. Haha yess, men har aldri gidda gjort noe matte før nå) før første semester matten, men har nå ganske god kontroll. Lett å stå i hvilket som helst fag egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå