ChristianNJ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei Sliter litt med grafikkortet på den bærbare PCen min. Er det noe jeg kan gjøre, en ekstern løsning, som gjør dette bedre? Mest sannsynlig er spørsmålet mitt helt tett eller har et veldig enkelt svar, eller er elendig formulert. Men ha tol med meg... Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Første du bør gjøre er vell og si hva du har av pc? Da vil det bli litt lettere og hjelpe deg vidre, men er det en bærbar pc, som jeg antra siden du poster her på barbara.no, så er det sjeldent mye man kan gjøre med grafikken da den som oftest er innebygd på hovedkortet. Lenke til kommentar
ChristianNJ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Fujitsu Siemens Amilo 32MB 2GHz Celeron fra komplett.no om det hjalp...? Jeg tenker på hva som helst som kan få den til å bli en bedre spill pc. helst eksterne løsninger eller noe som har med å kontakte firma og sende inn pcen og ikke styre med slikt selv å gjøre.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Vet om et firma som kan oppgradere pc'n din til en med et kraftigere skjermkort. Fordelen med å bruke dette firmaet er at alt annet blir oppgradert i samme slengen. (CPU, skjerm, kabinett, disk osv) Ellers så finnes det ingen løsninger du kan bruke. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har den et produkt nummer da? Amilo A7600 f.eks? Da kan man finne produkt siden, og se hva du har i maskinen av type kort osv. Hva spill er det du tenker på og kjøre? Lenke til kommentar
ChristianNJ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Og dette heter? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du har nok et intrigert skjermkort i en bærbar pc. Å oppgradere er dyrt kjøp heller en stasjonær pc hvis du vil ha bra grafikk, for da kan du velge å vrake som du vil selv, det er kun lommeboka som stopper deg. Lenke til kommentar
ChristianNJ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Hvor dyr løsning? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det er snakk om å bytte ut hovedkortet på pc'n og det er dyrt. Det er snakk om prisen av en ny bærbar. Lenke til kommentar
ChristianNJ Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Helvete. Det er ikke noe..enklere jeg kan gjøre? RAM f.eks, vil det ha noe særlig å si? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Helvete. Det er ikke noe..enklere jeg kan gjøre? RAM f.eks, vil det ha noe særlig å si? Nei og atter nei, det er ikke noe du kan gjöre. KJöp en stasjonär til spill til en 6-7 tusen. Eller kjöp en en ny bärbar til ca. 12.000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå