AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei. Jeg er ei som sliter med overflødig hud på det øvre øyelokket, altså tunge øyelokk. Jeg synes det er lite pent, og for å slippe å se meg selv med tunge øyelokk,går jeg alltid og heiser øyenbrynene mine. En annen ting er at når jeg sminker øyelokket vises det nesten ikke. Har hørt om at man kan ta operasjon for å fjerne hud fra øyelokket, men er det noen som har erfaring med dette? Hvor mye vil det eventuelt koste, og er det noen aldersgrense? Får man varige arr? Har søkt litt rundt etter svar, men finner ikke det jeg leter etter! Setter pris på svar! :-) Postet av anonym: 7a7345161aa4783aa6998a7c48cb1b57 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Her finner du masse operasjoner om operasjon, inkludert prisliste: http://www.ckl.no/Oyelokk-Tunge-Oyelokk-Kirurgi.htm Det er riktignok bare fra en tilbyder, men jeg orket ikke lime inn flere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Min far gjorde dette for noen få år tilbake. For hans del var det et såppas problem at han fikk dekket det. Det var visst ikke veldig behagelig i et par uker, og han hadde blåveiser en god stund, men resultatet ble veldig bra. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvis problemet er rent kosmetisk så må du dekke kostnadene selv. Hvis problemet er av prakisk art / plagsomt får du dekket det av det offentlige. Ta det opp med legen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå