Krekre Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er det noen som vet hvordan en kan få Microsoft Silverlight til Android 2.2 ? Savner å kunne se nyhetene eller et annet tv-program på telefonen når jeg allikevel sitter på jobb, og har tilgang på nettverk men ingen pc. Gidder ikke dra med meg en pc på jobb bare for dette. Savner virkelig dette. Hadde slike muligheter på min gamle telefon (NOKIA 5800 xpress music), men ikke på min nye telefon (LG Optimus 2X). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg kan se på nrk sin nett-tv på min Desire. Aldri lastet ned noe ekstra for å kunne det. Lenke til kommentar
Krekre Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Men for å kunne se tv2sumo er man helt avhengig av det desverre. Når det gjelder NRK så må en ha det til enkelte programmer av en eller merkelig grunn Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Du får sett noe fra Sumo på Android, fotball og nyheter: https://market.android.com/search?q=tv2+sumo&so=1&c=apps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå