CanIHazSmash Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Når jeg skal innstalere BC på min nye pc påstår den at jeg ikke har innstalert WoW enda jeg har det. Dette hindrer meg i å update. WoW er verson 4.1.0 og er ferdig pachet, noen tips? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 BC er versjon 2.0, kanskje derfor det ikke går? (Du har allerede BC installert! ) Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Som cfg sier, så trenger du jo ikke å legge inn alle pakkene. De er jo strengt tatt bare cd/dvd-utgaver av store patcher. Har du installert 4.1.0, så har du alt du trenger. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hvorfor patche noe som er versjon 4.1.0 til 2.1.0? Endret 10. mai 2011 av ErikCas Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Om det er uoffesielle servere du skal spille på, så må jeg nok skuffe deg med at du må installere wow på nytt på en ny directory Tar veldig stor plass, så er ikke å anbefale på det sterkeste så sant du ikke har mye plass Lenke til kommentar
Athey Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Om det er uoffesielle servere du skal spille på, så må jeg nok skuffe deg med at du må installere wow på nytt på en ny directory Tar veldig stor plass, så er ikke å anbefale på det sterkeste så sant du ikke har mye plass Ca 10-15GB er jo ikke såå mye da Lenke til kommentar
CanIHazSmash Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Tusen takk, og som cfg sa så var bc, cata og wotlk instalert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå