Karmany. Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 En superkanon. Hadde noe med 130m i lengde , og hadde skudd- distanse på over 150km. Vi får si det er riktig. En trykkluftskanon som skulle skyte over kanalen og treffe london. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hvilken divisjon var beryktet for sin ekstreme fanatisme, og krigsforbrytelser(henrettelse av blant annet kanadiske krigsfanger) mot slutten av WWII? Endret 15. mai 2011 av SubHuman Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hitler Jugend Mer korrekt....? For lett? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Ikke så alt for vanskelig, ww2 er tross alt sammen med data de største interessefeltene mine! Da tar vi ett lett ett! Hvem startet ww2? EDIT: Hvilket land. Endret 15. mai 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ikke så alt for vanskelig, ww2 er tross alt sammen med data de største interessefeltene mine! Da tar vi ett lett ett! Hvem startet ww2? Gavrilo Princip Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det var jo ww1 som ledet til ww2, så på en måte er det riktig. Men jeg sikter til hvilket land som startet ww2. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det tredje riket, Nazi- Tyskland, Tyskland, kjært barn mange navn Var vel godeste Adolf da han beordret stukaene og bombe Polen. Men man kan også si at England og Frankrike gjorde det, siden det var de som erklærte krig først(Tyskland invanderte uten å erklære krig), og det ville ikke blitt WWII uten det, men ibunn og grunn så var det Hitler som startet 2. verdenskrig. Man kan jo også gå lenger bak og si at det var Japan, siden de startet Andre kinesisk. japansk krig, men det ble ikke verdenskrig av den grunn. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Jeg tar for gitt at personen som stilte sist spørsmål vil godta svaret til personen ovenfor Hva het den sovjetiske spionen som fant nøyaktig dato og klokkeslett for startskuddet på Operasjon Barbarossa? Endret 16. mai 2011 av Magnus_L Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Riktig svar jeg var ute etter var nok England og Frankrike ja, siden det var de som offesielt erkærte krig. Aldri hørt om att det skjedde (hjalp ihvertfall ikke mye :!: ), men skal lese litt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vil tro du er ute etter Richard Sorge Er ganske sikker så jeg kommer med en en ny en. Hva var det største slaget i historien, der alle amerikanere i slaget var Marines Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Okinawa? Der bør alle soldetene ha vært marines, og det var rimelig svært! Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 største slaget i historien var slget om kursk eller stalingrad(spørs hvordan man definerer det) btw. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Okinawa? Der bør alle soldetene ha vært marines, og det var rimelig svært! Ikke okinawa, det var mye større, men hadde også masse soldater fra den amerikanske hæren Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Okinawa? Der bør alle soldetene ha vært marines, og det var rimelig svært! Ikke okinawa, det var mye større, men hadde også masse soldater fra den amerikanske hæren Større enn historiens største slaget i hstorien? OH MY GAD !! Tibake til topic: Det kan ikke ha vært guadacanal, der var jo US Army. Iwo Jima? Rimelig sikker på at alle var USMC der. Endret 16. mai 2011 av SubHuman Lenke til kommentar
14krivam Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Ja det må vel ha vært Iwo Jima Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja Iwo Jima er riktig, det er det største slaget der Marines slåss alene uten hjelp fra hæren. Lenke til kommentar
14krivam Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Hvem benådet general Petain grunnet hans høye alder? Klasse: Middels Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det var vel Charles de Gaulle som benådet han. Lenke til kommentar
14krivam Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Riktig. Du får stille et spørsmål du da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå