Gå til innhold

Meike D7000 Batterygrip knock-off

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For godt til å være sant? Da er det ikke sant. Veldig billig dette her, er litt usikker......

Kjøpte nettopp grep til min D300s. Var usikker på om jeg egentlig trengte det, men slo til da jeg fikk bra pris på et brukt originalgrep. Var skeptisk til uoriginale billiggrep, har lest en del negative ting og mye positivt om det originale, bortsett fra prisen..

Skjønner ikke hvorfor det skal være så sykt dyrt!!

Men du verden så genialt det er, kjøpte jo kameraet foran D90 nettopp fordi den hadde så suverent grep, men ble jo enda et godt hakk bedre nå!

Spesielt vertikalt så klart, som jeg bruker mye, som nå er bedre enn vanlig grep, men også horisontalt gir bedre støtte. Dupliserer alle de knappene jeg bruker, ekstremt bra ergonomi.

Bedre å bære, litt bedre ytelse med noen batterier, dobbelt så stor kapasitet med to batterier, kan bruke AA i kriser, MANGE fordeler!!

Og den er jo like solid og tett som selve huset...

Bruker bare batteri i grepet, og da synes jeg ikke vekten er et problem. Var bekymret for det.

Er utrolig glad jeg kjøpte det, brukes fast nå. Et must på tung optikk, men synes det er verdt det med vanlig optikk også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...