Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

halsbetennelse men blitt verre

guesswho

Anbefalte innlegg

Hei! I forrige uke fikk jeg halsbetennelse, i følge doktoren. Da jeg var hos doktoren hadde jeg vondt i halsen, hodet og magen og han tok blodprøve og konstaterte med at det var halsbetennelse.

Etter jeg hadde vært der fikk jeg feber i et par dager og følte meg egentlig mye mer elendig. Dette har vart i mer enn 10 dager nå og jeg føler meg slapp og uvel igrunn hele tiden. Kunne sikkert sovet både dag og natt om jeg fikk lov. Har ikke feber nå lengre, men ellers slapp og vnodt i halsen osv. Irriterende hoste også. Jeg hoster og hoster til jeg brekker meg, og i dag kom det opp litt blod når jeg brakk meg. Men tror egentlig det er en liten rift i halsen.

Burde jeg gå til doktoren igjen for å få en sjekk til for å se om det kanskje er bronkitt eller noe?

Fikk forresten ikke medisin siden det var virusinfeksjon.

edit: har også tenkt på at det kanskje kan vere kyssesyken? Men er usikker.

Endret av guesswho
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! I forrige uke fikk jeg halsbetennelse, i følge doktoren. Da jeg var hos doktoren hadde jeg vondt i halsen, hodet og magen og han tok blodprøve og konstaterte med at det var halsbetennelse.

Etter jeg hadde vært der fikk jeg feber i et par dager og følte meg egentlig mye mer elendig. Dette har vart i mer enn 10 dager nå og jeg føler meg slapp og uvel igrunn hele tiden. Kunne sikkert sovet både dag og natt om jeg fikk lov. Har ikke feber nå lengre, men ellers slapp og vnodt i halsen osv. Irriterende hoste også. Jeg hoster og hoster til jeg brekker meg, og i dag kom det opp litt blod når jeg brakk meg. Men tror egentlig det er en liten rift i halsen.

Burde jeg gå til doktoren igjen for å få en sjekk til for å se om det kanskje er bronkitt eller noe?

Fikk forresten ikke medisin siden det var virusinfeksjon.

edit: har også tenkt på at det kanskje kan vere kyssesyken? Men er usikker.

Dra til legen du, det kan være lurt å få en litt bedre sjekk siden det har gått over 10 dager :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...