rvenes Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kordan minsker man intro load tiden i bf? Er lei av den filmen no, klart man kan trykke den vekk... men alle dei andre da? unødvendigt på eit så bra spel. Veit at ved bruk av gamespy og/eller The all seeing eye så loader den jo rett på gamet. Men tester ein del og fått bort den load delen kunne vore kjekt ja!. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det er jo jevnt over den eneste plassen i spillet du ser hvem som har laga spillet, da - er ikke så begeistra for å MÅTTE se den forbanna EA-spotten jeg heller, men de må da ærlig talt få lov til å markedsføre seg litt? Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det du kan gjøre er å gå inn i Battlefiled-katalogen din og finne den katalogen som heter movies, filmene som ligger her kan du enten fjerne eller bytte navn på. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 MINNE. Jeg oppgradert til 1024 og da slapp jeg å være så sen mellom brettbyttingen. (hadde før 512, og da gikk det ulidelig tregt (2.53)) Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Gå på egenskaper til snarveien til BF1942/DesertCombat, og la target se noe lignende som dette: "C:Program FilesEA GAMESBattlefield 1942BF1942.exe" +game DesertCombat +restart 1 (Eksempelet viser for DC da). Cluet er +restart 1 iallefall. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Gå på egenskaper til snarveien til BF1942/DesertCombat, og la target se noe lignende som dette: "C:Program FilesEA GAMESBattlefield 1942BF1942.exe" +game DesertCombat +restart 1 (Eksempelet viser for DC da). Cluet er +restart 1 iallefall. WHOoooohoo! nice! det var det eg var ute etteer. MINNE. Jeg oppgradert til 1024 og da slapp jeg å være så sen mellom brettbyttingen. (hadde før 512, og da gikk det ulidelig tregt (2.53 eg har 1 gig med ram. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Takk, jeg lurte også på hvordan man fikk hoppet over introen! Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Plenty av annen nytting info i denne artikkelen for å optimalisere ytelsen i BF1942 http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...e=guide&dId=420 Anbefales De har også endel meget gode guides for optmalisering av win XP som jeg har hatt nytte av. Husk "If it aint' broke, tweak it!" 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå