Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

førstebil til max 60 000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Audi A4 1.8T som da er min førstebil, er utrolig fornøyd med den. Men som de fleste ungdommer så blir det en hel masse bykjøring, noe som er svindyrt siden bilen min drikker som en helt.

Så for all del før du kjøper en bil, så tenk på hvor mye den bruker på mila i bykjøring.

Turbodiesel drevet bil er ikke et dumt valg, med tanke på dagens bensinpriser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har Audi A4 1.8T som da er min førstebil, er utrolig fornøyd med den. Men som de fleste ungdommer så blir det en hel masse bykjøring, noe som er svindyrt siden bilen min drikker som en helt.

Så for all del før du kjøper en bil, så tenk på hvor mye den bruker på mila i bykjøring.

(Turbo)diesel er faktisk litt dumt til under 60 000, da disse motorene ikke er noe særlige.

Kjøp en bil som er godt vedlikehold, som ikke koster mer en du greier å betale i forsikring og samtidig ikke bruker en masser av drivstoff.

Det viktigste kriteriet er at du faktisk bruker 60 000 på en bil som DU har LYST på :-)

Lenke til kommentar

(Turbo)diesel er faktisk litt dumt til under 60 000, da disse motorene ikke er noe særlige.

Kjøp en bil som er godt vedlikehold, som ikke koster mer en du greier å betale i forsikring og samtidig ikke bruker en masser av drivstoff.

Det viktigste kriteriet er at du faktisk bruker 60 000 på en bil som DU har LYST på :-)

Ja Seat toledo: billig forsikring, lite bensinforbruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...