mhcbil Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 jeg skal ha førstebil Og vurderer: Bmw 3 serie Audi a4 volvo s40 seat toledo max 60 000 andre forslag? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Eller en stilig Alfa Romeo 166. Endret 10. mai 2011 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
mhcbil Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Eller en stilig Alfa Romeo 166. bra motor og sånn, men likte ikke fronten i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har Audi A4 1.8T som da er min førstebil, er utrolig fornøyd med den. Men som de fleste ungdommer så blir det en hel masse bykjøring, noe som er svindyrt siden bilen min drikker som en helt. Så for all del før du kjøper en bil, så tenk på hvor mye den bruker på mila i bykjøring. Turbodiesel drevet bil er ikke et dumt valg, med tanke på dagens bensinpriser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg har Audi A4 1.8T som da er min førstebil, er utrolig fornøyd med den. Men som de fleste ungdommer så blir det en hel masse bykjøring, noe som er svindyrt siden bilen min drikker som en helt. Så for all del før du kjøper en bil, så tenk på hvor mye den bruker på mila i bykjøring. Turbodiesel drevet bil er ikke et dumt valg, med tanke på dagens bensinpriser. (Turbo)diesel er faktisk litt dumt til under 60 000, da disse motorene ikke er noe særlige. Kjøp en bil som er godt vedlikehold, som ikke koster mer en du greier å betale i forsikring og samtidig ikke bruker en masser av drivstoff. Det viktigste kriteriet er at du faktisk bruker 60 000 på en bil som DU har LYST på :-) Lenke til kommentar
mhcbil Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har Audi A4 1.8T som da er min førstebil, er utrolig fornøyd med den. Men som de fleste ungdommer så blir det en hel masse bykjøring, noe som er svindyrt siden bilen min drikker som en helt. Så for all del før du kjøper en bil, så tenk på hvor mye den bruker på mila i bykjøring. Turbodiesel drevet bil er ikke et dumt valg, med tanke på dagens bensinpriser. (Turbo)diesel er faktisk litt dumt til under 60 000, da disse motorene ikke er noe særlige. Kjøp en bil som er godt vedlikehold, som ikke koster mer en du greier å betale i forsikring og samtidig ikke bruker en masser av drivstoff. Det viktigste kriteriet er at du faktisk bruker 60 000 på en bil som DU har LYST på :-) Ja Seat toledo: billig forsikring, lite bensinforbruk Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Av dei bilane der er det kun 2 av dei eg kan anbefale Volvo S40 BMW 3-serie Volvoen før bmwen siden e36 fort er blitt litt ødelagte biler. Resten er vell bare rusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå