spillegal1337 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Gode forslag her ser jeg! Men må anbefale starcraft 2 på det sterkeste! og wow så klart Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvis du vil ha et skikkelig realistisk spill så vil jeg anbefale red orcehestra 2 som kommer ut 30 august. Tror det er det mest realitiske FPS spillet. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis du vil ha et skikkelig realistisk spill så vil jeg anbefale red orcehestra 2 som kommer ut 30 august. Tror det er det mest realitiske FPS spillet. >Arma 2 doesnt exist >Operation Flashpoint doesn't exist Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) De spillene jeg ville ha valgt hadde vært disse: Dawn Of War II, BulletStorm og Total War Shogun 2. 3 spill med masse underholdning. Det førstnevte har jeg spilt 118 timer på 12 uker Endret 29. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg vil foreslå et eldre spill, chaser. Dette var det spillet flest ønsket at steam skulle skaffe i 2010, spillet er mye eldre(fra 2003 tror jeg). Det ser ut som et ordentlig møkkaspill den første halvtimen, men etter det så tar det av med enorme områder og mye vanskelige oppdrag. Det er til og med lett å gå seg vill inne i spillet. Det har både singelplayer og multiplayer, det koster ca 5 euro, mindre enn 50kr på steam, vet ikke om det går å kjøpe andre steder. Sjekk litt filmer og les deres egen tråd inne på steampowered. Vil også anbefale half life serien, hf2, hf2 episode 1 og 2. Endret 31. juli 2011 av norkarsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå