Hveding Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hei! Det er ikke hver dag jeg kjøper pc-spill. Tenkte på å IKKE kaste bort 500 kr på et verdiløst spill, men hvilket skal man kjøpe. Har lyst på et FPS spill som kan spilles på nett. Funderte på Brink, men så ikke ut som min type skyte spill. Enten et FPS eller strategi spill, som er mulighet å spille over nett. Har Starcraft 2, så det er nevnt. Er jo mange gode spill på vei og som har blitt utgitt. Mvh Patrick. Endret 10. mai 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei! Det er ikke hver dag jeg kjøper pc-spill. Tenkte på å IKKE kaste bort 500 kr på et verdiløst spill, men hvilket skal man kjøpe. Har lyst på et FPS spill som kan spilles på nett. Funderte på Brink, men så ikke ut som min type skyte spill. Enten et FPS eller strategi spill, som er mulighet å spille over nett. Har Starcraft 3, så det er nevnt. Er jo mange gode spill på vei og som har blitt utgitt. Mvh Patrick. Imponerende. Hvilken type FPS/Strategispill liker du, er jo flere sjangere innen disse også. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Nå er vel tiden hvor det var nødvendig å bruke 500kr på et pc-spill over, så jeg vil anbefale å ikke gjøre det. (Starcraft 3? Kan jeg få låne tidsmaskinen din? ) Spørsmålet er vel først og fremst hva som ER din type skytespill, hvis f.eks. Brink ikke er det? Mer sci-fi eller mer kvasi-seriøs militærsetting f.eks.? Det fortsatt populære spillet Team Fortress 2 får du f.eks. på Steam til litt over femtilappen, men hvis den litt fargerike og karikerte stilen til Brink var turn-off, er kanskje ikke TF2 det mest aktuelle heller? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Et first-person-shooter spill jeg anbefaler er Battlefield: Bad Company 2 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Starcraft 2 mente jeg xP Tidsmaskinen skulle jeg hatt selv! Bad company har jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva med Borderlands? Har ikke spilt det selv, men du kan spille på nett eller alene. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tror ikke borderlands er noe hvis man ikke liker grafikkstilen til brink/tf2 da det også har en ganske karikert og tegneserielignende grafikk. For co-op multiplayer fps kan kanskje section 8: prejudice være et bra kjøp. Bare litt over hundrelappen og helt nytt, så det burde være en god del servere oppe. Ellers er jo Left4Dead2 blitt ganske billig nå. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Det er greit med Brink, men Borderlands er jo et tegneserie spill... Ikke min type spill akkurat. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Umulig å si noe om Brink ennå, om 2 dager skal jeg teste det, håper det er litt underholdene i en stund. Lenke til kommentar
KeNaiD Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Arma 2: Operation Arrowhead. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 OFP:DA dersom du liker realisme, men ikke sinnsyk realisme slik som Arma Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Battlefield 2, Battlefield: Bad Company 2, Arma II, eller CoD 4. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Section 8: Prejudice koster 15 dollar/11 euro og er den beste online FPS-en siden Bad Company 2. Kjør på. 1 Lenke til kommentar
toastcricket Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 FPS: Crysis 2 eller BF:BC 2 Strategi: Total war serien, settlers 7 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 arma 2 opperation arrowhead kjøp d på steam er et genialt fps/milsim Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 counter strike source eller cod4, muligens vente på red orchestra 2: heroes of stalingrad? Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Borderlands er et knallspill, company of heroes er det gøyeste spillet jeg har prøvd, det som inneholder alt tror jeg koster nå 100kr! Endret 12. mai 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvis du likte Bad Company 2 kan du jo prøve Battlefield Heroes og Battlefied Play 4 Free. Begge er gratis. Ellers har vi jo Call of Duty: Black Ops, for eksmpel. Når det kommer til strategi kan jeg anbefale Dawn of War 2. Det er teknisk sett RTS, men føles mer som RPG. Det gir det en helt annen stil enn de fleste andre RTSer. Det nærmeste blir vel Company of Heroes, noe som ikke er så rart siden det er laget av samme folk. Ellers har vi jo Bloodline Champions. Det er i utgangspunktet gratis, men om du har dårlig tid og vil ha alt mulig det har å by på koster det penger. Men du kan kjøpe alt i spillet med å bruke penger du tjener på å spille. Offline er Demigod et bra, undervurdert alternativ. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Støtter Zealuu med Section 8: Prejudice, fantastisk mye spill for pengene Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Age of empires 3 om du ikke har spillt det. Mass effect 2! Verdens beste spill i min mening. Battlefield bad compaany 2, black ops, fallout new vegas. :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå