rvenes Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Øh? Noken andre med samme problem? Lyden er jo heilt dass... høyrer når eg scroller opp og ned. (og nei, det er ikkje pga oc, for den er ikkje oc'a nuh) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har nøyaktig samme problem her, kommer lyder når jeg scroller osv, blir veldig irriterendes etterhvert Har hørt at ny bios fikser dette, men jeg får ikke flashmenu til å funke og gidder ikke lete igjennom x antal disketter for å finne en som funker en gang til etter første gangen. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det eneste folk har hatt å utsette på abit IC7 serien (i tillegg til Northbridge viften), er at den onboard lydchippen suger. Derfor kjøpte jeg separat lydkort når jeg kjøpte min nye PC. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Kordan er muligheitene og få levert tilbake kortet? Kjøpte det i slutten av Mai på Komplett.no (internett) Er ikkje intresert i og ha eit hk med så dass lyd!. Ekstra lydkort blir uaktuelt. hovedkorta er jo ikkje gratis heller. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kordan er muligheitene og få levert tilbake kortet?Kjøpte det i slutten av Mai på Komplett.no (internett) Dårlige. Kan jo høre med de, men de har ingen forpliktelser med tanke på angrefrist. Kan jo klage, hevde at lyden er så dårlig at det er e nvesentlig mangel og kreve omlevering. Kan være verd et forsøk. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Angrefristen er ute ja, har søkt om RMA nummer. Forklarte kva feilen var. http://home.no.net/leifbob/bilder/pc/lydko...lyd_ic7_mic.mp3 lydeksempel... (jævligst lyd er det når eg scroller med musa) Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 WOW for en lyd :o Hva med å gå inn på "Play Control" (Den tingen som vanligvis ligger ned til høyre), og "Mute" alt annen en "Play Control" og "Wave." Måtte gjøre det på gamle hovedkortet, merket ingenting negativt Good luck Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Min mic har faktisk best effekt når eg har den enabla da!... Skal jo liksom bruke den. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det eneste folk har hatt å utsette på abit IC7 serien (i tillegg til Northbridge viften), er at den onboard lydchippen suger. Derfor kjøpte jeg separat lydkort når jeg kjøpte min nye PC. Jeg har ingenting å utsette på NB vifta, har viftestyring 8) og nå ligger den på 3000 rpm. Den overdøves av alt det andre nå ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå