Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Leveringstid. Best av komplett og dustinhome?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid hatt kjempegod service/leveringstid på komplett!

Hadde et tilfelle, hvor jeg bestile en kveld, og kunne hente på pick-up point dagen etter!

Dustinhome, har jeg kun en erfaring med, og den tok 14dager for å si det sånn, desverre!

Lenke til kommentar

Som komplett-ansatt kan jeg si at varer sendes normalt ut dagen etter bestilling dersom de skal med Posten/Tollpost. Pick-up pointet i Sandefjord har ofte varene klare en time etter bestilling, iallefall om det er snakk om småvarer som maskinene klarer plukke.

Lenke til kommentar

Mine erfaringer med Dustin er som følger: (alle tider er fra ordre ble lagt inn til varer er mottatt (bor i Oslo)

2009: 1 ordre - 2 dager

2010: 1 ordre - 4 dager

1 ordre - 2 dager

1 ordre - 5 dager

2011: 1 ordre - 4 dager

Jeg har også gode erfaringer med Komplett.

Lenke til kommentar

Har like god erfaring med begge to.. Dustin tar ca. 2-3 dager og det samme gjør komplett, avhengig om jeg velger tollpost eller posten.. tollpost er som regel raskere og billigere, så anbefaler det.

Nå gjenstår det bare å se på servicen til komplett om de kan gjøre en bra jobb med å teste hovedkortet jeg leverte inn til reklamasjon/garanti i dag og se om de opplever den irriterende feilen som jeg gjør ... Og da forhåpentligvis sender meg et nytt ett.

Lenke til kommentar

Hadde et tilfelle, hvor jeg bestile en kveld, og kunne hente på pick-up point dagen etter!

Dustinhome, har jeg kun en erfaring med, og den tok 14dager for å si det sånn, desverre!

Da har du trolig bestilt noe som ikke var på lager?

Alle mine ordre fra DustinHome har tatt 3 virkedager.

Ordre fra Komplett pleier å ta 2 dager, DustinHome bruker en dag ekstra, da de sender fra sverige.

- Mortis

Lenke til kommentar

Da har du trolig bestilt noe som ikke var på lager?

Alle mine ordre fra DustinHome har tatt 3 virkedager.

Ordre fra Komplett pleier å ta 2 dager, DustinHome bruker en dag ekstra, da de sender fra sverige.

- Mortis

Det sto at varen var på lager, men 1-2 dager etter bestilling, mener jeg å huske det sto at det var tomt. Kan han vært en engangsfeil. Men hey... førsteinntrykk I guess!

Lenke til kommentar

Hvem som er raskest avhenger helt av hvor du bor. Bor man nær et pick-up-point vil Komplett.no kunne levere allerede samme dag dersom du bestiller før kl. 09 (til pick-up-point i Oslo), og det stemmer som regel, utenom søndag og mandag.

Skal man bruke posten er min erfaring at Dustin er like raske på å få sendt ut som Komplett er.

Lenke til kommentar

Leveringstid på produkter som FAKTISK er på lager (og ikke bare har feil lager status) så vil du være ganske likt ute når det gjelder levering, Dustin ligger gjennomsnittlig på 1 dag mer pga sending fra Sverige. For min del er det service som er avgjørende, der har absolutt Dustin en stjerne i boka min. Personlig erfaring med Komplett er det lite av, men har verken utpreget positiv eller negativ erfaring der.

Lenke til kommentar

Bestilte fra Komplett på søndag, nå, to arbeidsdager etterpå så har de enda ikke sendt varene... Hadde håpet at de sendte varene på mandag og at jeg kunne hentet de på onsdag. Nå er jeg heldig hvis jeg får dem denne uka. :(

Noen andre som har opplevd at komplett er trege for tida?

(Varene er på lager)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...