Toalettet Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hey. Skal bestille enda flere deler. Ogjeg lurer på hva er best av komplett og dustinhome, når det gjelder leveringstid? Takk for svar og gjerne erfaringer! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har alltid hatt kjempegod service/leveringstid på komplett! Hadde et tilfelle, hvor jeg bestile en kveld, og kunne hente på pick-up point dagen etter! Dustinhome, har jeg kun en erfaring med, og den tok 14dager for å si det sånn, desverre! Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Å shit. Det var jo fint lang ventetid. Men komplett anbefales? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Som komplett-ansatt kan jeg si at varer sendes normalt ut dagen etter bestilling dersom de skal med Posten/Tollpost. Pick-up pointet i Sandefjord har ofte varene klare en time etter bestilling, iallefall om det er snakk om småvarer som maskinene klarer plukke. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Komplett ftw! Bearar, kan vi ta en PM-samtale? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mine erfaringer med Dustin er som følger: (alle tider er fra ordre ble lagt inn til varer er mottatt (bor i Oslo) 2009: 1 ordre - 2 dager 2010: 1 ordre - 4 dager 1 ordre - 2 dager 1 ordre - 5 dager 2011: 1 ordre - 4 dager Jeg har også gode erfaringer med Komplett. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har like god erfaring med begge to.. Dustin tar ca. 2-3 dager og det samme gjør komplett, avhengig om jeg velger tollpost eller posten.. tollpost er som regel raskere og billigere, så anbefaler det. Nå gjenstår det bare å se på servicen til komplett om de kan gjøre en bra jobb med å teste hovedkortet jeg leverte inn til reklamasjon/garanti i dag og se om de opplever den irriterende feilen som jeg gjør ... Og da forhåpentligvis sender meg et nytt ett. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har alltid hatt kjempegod service/leveringstid på komplett! Hadde et tilfelle, hvor jeg bestile en kveld, og kunne hente på pick-up point dagen etter! Dustinhome, har jeg kun en erfaring med, og den tok 14dager for å si det sånn, desverre! Da har du trolig bestilt noe som ikke var på lager? Alle mine ordre fra DustinHome har tatt 3 virkedager. Ordre fra Komplett pleier å ta 2 dager, DustinHome bruker en dag ekstra, da de sender fra sverige. - Mortis Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har alltid hatt kjempegod service/leveringstid på komplett! Hadde et tilfelle, hvor jeg bestile en kveld, og kunne hente på pick-up point dagen etter! Dustinhome, har jeg kun en erfaring med, og den tok 14dager for å si det sånn, desverre! Da har du trolig bestilt noe som ikke var på lager? Alle mine ordre fra DustinHome har tatt 3 virkedager. Ordre fra Komplett pleier å ta 2 dager, DustinHome bruker en dag ekstra, da de sender fra sverige. - Mortis Det sto at varen var på lager, men 1-2 dager etter bestilling, mener jeg å huske det sto at det var tomt. Kan han vært en engangsfeil. Men hey... førsteinntrykk I guess! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvem som er raskest avhenger helt av hvor du bor. Bor man nær et pick-up-point vil Komplett.no kunne levere allerede samme dag dersom du bestiller før kl. 09 (til pick-up-point i Oslo), og det stemmer som regel, utenom søndag og mandag. Skal man bruke posten er min erfaring at Dustin er like raske på å få sendt ut som Komplett er. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Leveringstid på produkter som FAKTISK er på lager (og ikke bare har feil lager status) så vil du være ganske likt ute når det gjelder levering, Dustin ligger gjennomsnittlig på 1 dag mer pga sending fra Sverige. For min del er det service som er avgjørende, der har absolutt Dustin en stjerne i boka min. Personlig erfaring med Komplett er det lite av, men har verken utpreget positiv eller negativ erfaring der. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dustin er raskere å sende større ordre enn Komplett, så noen ganger vil de være like raske. Men begge er generelt raske og du får varene rimelig kjapt hvis de er på lager. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dustinhome er mye flinkere på å være imøtekommende på service. Det er alt for mange grinete mennesker på komplett support. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det kan jeg skrive under på. På komplett forsøker kundeservice å hjelpe komplett, mens hos Dustin hjelper de kunden. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dustin har ofte bedre priser og omtrent like kjapp levering som Komplett. Servicen er også bedre, etter min erfaring. Enkelt valg! Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg bor i Bodø og min erfaring er at Dustin bruker 1-2 dager mere enn Komplett. Men begge sender som regel samme dag, så det som skjer etterpå er jo egentlig utenfor deres kontroll uansett. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Ok. Tusentakk! Ser ut til at jeg muligens bestiller fra dustinhome likevel da.. altså. 1-3 dager mer har ikke MYE å si når jeg skal bestille:p Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bestilte fra Komplett på søndag, nå, to arbeidsdager etterpå så har de enda ikke sendt varene... Hadde håpet at de sendte varene på mandag og at jeg kunne hentet de på onsdag. Nå er jeg heldig hvis jeg får dem denne uka. Noen andre som har opplevd at komplett er trege for tida? (Varene er på lager) Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Uten tvil komplett. Tar to dager fra man bestiller til man får varene fra Komplett. Tar 4-6 dager med dustin. Av og til lengre. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 I dag skal jeg hente pakke fra Dustin, som ble sendt på tirsdag! - Mortis 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå