Buckzie Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Heisann! Driver å jobber med en logo for noen i vennekretsen! Kunne noen ha hjulpet meg med å ha tegnet et hus/bygning/slott som ser veldig "rikt" ut? Om noen har kjempelyst, så gjerne hatt den på toppen av et fjell eller en ås, slik at det ser ut som om huset nesten tipper av toppen på fjellet/åsen. Trenger hjelp litt kjapt, ville vært kjempekult! Her er et lite eksempel, av det jeg drev med, men trenger noe litt bedre; http://bildr.no/view/880323 Setter kjempepris på all hjelp! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Skulle du ikke lage en logo? Det du har holdt på med er langt i fra noen logo, det er en illustrasjon. 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Hm, det er ment til en russelogo, eller lignende. Kunne noen ha hjulpet meg? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Å tegne i illustrator er tidkrevende og motiver som du beskriver skal se "rikt" ut vil innholde mange detaljer og finesser for nettopp å få det til å se rikt ut. Å forvente at noen vil ta på seg arbeidet du er på jakt etter uten betaling, blir nok vanskelig. Endret 11. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Som sjefen min alltid sier; Ingenting er et problem, det er bare en utfrodring! For håpe på at noen der ute kan hjelpe meg. Verdsetter all hjelp, ikke missforstå, og skjønner at det er tidkrevende. Eneste jeg har å betale med er god karma! Hehe! Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Om noen har kjempelyst, så gjerne hatt den på toppen av et fjell eller en ås, slik at det ser ut som om huset nesten tipper av toppen på fjellet/åsen. her har du: enda en: derja: Endret 29. mai 2011 av tohenrik 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå