glennm95 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei! jeg har en HP Pavilion Dv-6 som jeg vil re formatere.. jeg har reformatert den en gang før men husker ikke hva slags knapper jeg skal trykke på i oppstarten... kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 RTFM - Read The F***ing Manual! Og - det du er ute etter å gjøre er ikke 'reformatering'. Da ender du bare opp med en blank harddisk og du er sikkert ute etter å reinstallere Windows. Jeg har ingen HP, så jeg kan ikke fortelle deg hvilken 'knapp' du skal bruke, men det kan du sikkert finne ut av på HP's websider dersom du ikke lenger har noen Brukerhåndbok å se i. Det kan også hende du får et svar her. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 ja... men om folk ikke er som deg. så HJELPER de meg... Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Etter litt googling, virker det som du trykker F11 under oppstart, for å starte recovery. Som gjør at du kan gjenopprette pc'en til slik den var da du fikk den. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 ja... men om folk ikke er som deg. så HJELPER de meg... Er du virkelig avhengig av at folk skal Google ting for deg? Ja, ja. Lykke til med F11. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er du virkelig avhengig av at folk skal Google ting for deg? Ja, ja. Lykke til med F11. Er ikke så ille vanskelig og bruke google nei, så trådstarter burde nok greid det selv. "HP Pavilion Dv-6 recovery" Jeg lette ikke sånn veldig nøye, så kilden som sa at det var F11 er ikke så veldig sikker. Men, han får prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå