Drugstar Genius Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 I natt så var det noen som knuste alle rutene på bilen min og lurer på om ei Ansvarsforsikring dekker dette og hva er egenandelen ? de har også bulket panseret og knust speilet Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ansvarsforsikring dekker INGENTING må ha minst delkasko for å få dekka det av forsikringa og da koster det 2000 kr i egenandel pr rute Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ansvarsforsikring dekker kun skader som du forårsaker på andres biler og dekker ingenting på din egen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er det den 96 mondeoen som har fått gjennomgå? Først motor, så vindu og alt? Stakkars deg. Kasko er fint, men kasko er ganske dyr dersom du har en ille adresse og ikke disponerer egen garasje. Eller gjør sånn som meg, flytt ut på landet. (skrev litt til her, men visket det bort siden det kan være upassende) Lykke til :/ Vi føler med deg. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Er det den 96 mondeoen som har fått gjennomgå? Først motor, så vindu og alt? Stakkars deg. Kasko er fint, men kasko er ganske dyr dersom du har en ille adresse og ikke disponerer egen garasje. Eller gjør sånn som meg, flytt ut på landet. (skrev litt til her, men visket det bort siden det kan være upassende) Lykke til :/ Vi føler med deg. Du kan si hva du vil Men nei det er en Opel Omega. Ansvarsforsikring dekker kun skader som du forårsaker på andres biler og dekker ingenting på din egen. Så hvis jeg finner ut hvem det er å anmelder han så må han betale full pris ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er jeg ikke sikker på, men regner med at det kun gjelder når du kjører din egen bil og blir innblandet i en annen ulykke. Du har vel sikkert ingen bevis så det kommer til å bli vanskelig. Du får nok tak i alle rutene hos høggern. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er det den 96 mondeoen som har fått gjennomgå? Først motor, så vindu og alt? Stakkars deg. Kasko er fint, men kasko er ganske dyr dersom du har en ille adresse og ikke disponerer egen garasje. Eller gjør sånn som meg, flytt ut på landet. (skrev litt til her, men visket det bort siden det kan være upassende) Lykke til :/ Vi føler med deg. Du kan si hva du vil Men nei det er en Opel Omega. Ansvarsforsikring dekker kun skader som du forårsaker på andres biler og dekker ingenting på din egen. Så hvis jeg finner ut hvem det er å anmelder han så må han betale full pris ? er det rust på den omegaen? skrot den for guds skyld Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei, skulle til å nevne skroting jeg også. Men sikkert like lurt! Kjøp en Berlingo. Det er godbil! 1915: BTW, hvordan er det å eie en Suburban som du har? (Vet at parkeringshus ikke er moro) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei, skulle til å nevne skroting jeg også. Men sikkert like lurt! Kjøp en Berlingo. Det er godbil! 1915: BTW, hvordan er det å eie en Suburban som du har? (Vet at parkeringshus ikke er moro) hva mener du med hvordan det er å eie en suburban? parkeringshus er ingen problem. men her i bodø så er det aldri så fult at man må inn parkeringshus. de har nettopp fått nytt 3 etasjes parkerngshus på city nord kjøpesenter i bodø. har ingen problemer i parkeringshus. har aldri problemer med parkering. er bare det at jeg har kjøpt en golf 2 pga det er litt lettere å parkere i sentrum. trenger ikke mye plass for å parkere. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Er det den 96 mondeoen som har fått gjennomgå? Først motor, så vindu og alt? Stakkars deg. Kasko er fint, men kasko er ganske dyr dersom du har en ille adresse og ikke disponerer egen garasje. Eller gjør sånn som meg, flytt ut på landet. (skrev litt til her, men visket det bort siden det kan være upassende) Lykke til :/ Vi føler med deg. Du kan si hva du vil Men nei det er en Opel Omega. Ansvarsforsikring dekker kun skader som du forårsaker på andres biler og dekker ingenting på din egen. Hvil i fred <3 Kjørte den i fjellet får noen timer siden Så hvis jeg finner ut hvem det er å anmelder han så må han betale full pris ? er det rust på den omegaen? skrot den for guds skyld Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Hvil i fred <3 Kjørte den i fjellet får noen timer siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå