ibuddie Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg skal lage en html-side med linker til min maskin(mp3.filer og bilder) hele siden kommer til å kjøre "lokalt" i maskinen min ikke på internett. problemet er hvis jeg brenner html siden på CD-rom vil ikke linkene virke ; peker på et bilde vil koden være: c:minebilder.jpg MEn hvis jeg skal brenne filen på CD-rom vil den ikke fungere! fordi filen ligger ikke i C: stasjon men i D: o.l. , noen tips??? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Bruk relativ addressering istf absolutt. I stedet for Adresse = "c:bilderbilde.jpg" bruker du Adresse = ".bilderbilde.jpg" Det forutsetter selvfølgelig at html-dokumentet ligger på riktig plass i forhold til linkene dine. Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 kongebra! 8) det funka, har lett etter det lenge. Prøvde å lage"intraktiv" biologi-rapport på skolen men måtte gi opp da det ble så mye programering for hver tenkelig stasjon lærern hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå