Kvikksølv Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Skulle skifte batteri på Texas'en min, og fikk ben beskjed der det stod "RAM CLEARED". Må derfor legge inn ABC-formelen på nytt. Problemet er at jeg ikke finner akkurat den formelen samme som jeg hadde før. Den jeg fant nå klarer ikke gi komplekse tall som svar, noe den gamle klarte. Noen som har dette programet, som kan skrive det opp? Atm bruker jeg dette programmet, men som da ikke gir meg alle løsninger jeg trenger. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Disp "AX^2+BX+C=0" Prompt A Prompt B Prompt C B^2-4ACàD If D<0 Then Disp “INGEN LØSNING” Else -B/(2A)à X If D=0 Disp ”X=”, X>Frac End If D>0 Then (-B+√(D))/(2A)àX Disp “X1=”, X>Frac (-B-√(D))/(2A)àX Disp “X2=”, X>Frac End Mener denne fungerer, men kan ikke fastslå det. Har ikke læreren din en kabel som lar deg overføre programmer mellom andre kalkulatorer? Selv fikk jeg både andre- og tredjegradsprogrammene av læreren min. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som vet hvordan man får vekk "done"-meldingen på slutten av programmene? Den tar akkurat opp så mye plass at jeg ikke kan se hele svaret mitt. -.- Lenke til kommentar
melok Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet om det funker å laste over programmer som ABC og likningssett fra kalkulator til kalkulator - uten å måtte gå igjennom en datamaskin? Evt. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet om det funker å laste over programmer som ABC og likningssett fra kalkulator til kalkulator - uten å måtte gå igjennom en datamaskin? Evt. Hvordan gjør man dette? Du kan fint overføre fra kalk til kalk uten pc. Det var sånn jeg fikk alle mine programmer, hvordan vet jeg ikke da det var læreren som gjorde det Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen som vet om det funker å laste over programmer som ABC og likningssett fra kalkulator til kalkulator - uten å måtte gå igjennom en datamaskin? Evt. Hvordan gjør man dette? Du kobler dem sammen med en ledning som ligner på en jack-ledning, så trykker du "2nd" + "X,T,ø,n" (Link). Mottakeren går en meny til høyre og velger recieve. Senderen velger hva han vil sende i første menyen, etter at mottakeren er klar til å motta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå