toy_man Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei Driver å lurer på om jeg skal invitere kjæresten min på parmassasje for å markere at vi har vært sammen i to måneder (og fikk ikke markert at vi hadde vært sammen en måned) Og lurer på om det er å anbefale? Og det er noe som har gjort det før? Eller som vet om et sted de kan anbefale i Trondheim? Har funnet et sted som kan gi hel aromaterapi inkl. ansikt/hode og rygg/nakke inkl. hode når det kommer til parmassasje. Hva anbefaler dere av dette? :/ Planen er massasje på dagtid og så blir ut på byen med kjæreste og venner Hvis det ikke er noe som har bedre forslag? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vet ikke helt om jeg ville markert 2 mnd selv, du kan jo alltids invitere henne med på det, samtidig som det tilfeldigvis er den dagen dere 'feirer' 2 mnd da! Men, masasje liker vel de fleste vil jeg tro! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg ville ikke markert en 2 mnd. dag, men nå er jeg i et forhold på 5. året, så jeg ser kanskje litt annerledes på det. Når det gjelder massasje, ville jeg valgt vanlig rygg/nakke (+ ev. hode/ansikt), og ikke aroma fordi jeg synes de fleste oljer stinker helt for jævlig. :!: Dessuten reagerer ofte huden min på (sterke) parfymer o.l. Jeg vet ikke hvilke steder som tilbyr parmassasje, men jeg regner med de fleste kan ordne det uansett. Jeg vil anbefale Solsiden spa - de er helt fantastiske! Er fast kunde. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Tingen er vel at jeg ikke fikk markert at vi hadde vært sammen en måned. Og ja det blir å markere på den dagen Er nok litt forskjellig der ja. Lengste forholdet mitt har vært 5-6 måneder. Hadde egentlig tenkt aroma, men ble usikker akkurat nå. Har også tenkt å ta massasje før pga skuldrene. Så da hadde jeg slått to fluer i en smekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå