Koma Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei! Dette er nok et newbiesprøsmål, men jeg har sitti og knota litt med dette. Jeg har en cue/bin fil som jeg vil åpne og brenne. Men istedenfor å brenne den på cdrom vil jeg ha den på harddisken/serveren. På den måten kan jeg innstallere hva det måtte være direkte fra harddisken/serveren istedenfor å ha masse cder liggende. Jeg tenker da ikke på noe som Clone CD, men rett og slett å brenne imagefilen på harddisken istedenfor på cd og ha alt liggende i en mappe. Jeg har NERO 5590. Takker så mye på forhånd Lenke til kommentar
norway Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Fatter ikke hennsikten , men gjerne det er dette du ser etter ? Daemon tools Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kan jo bruke en Virtual Drive, Lager en Virtual cd stasjon av Bin filene direkte fra hard disken, da slipper du a brenne Image filene dine ut for a installere de. http://download.technet.cz/utility/daemont...s/daemon333.exe Lenke til kommentar
Koma Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 :oops: Dette var flaut, men tenkte ikke over at Daemon tools leste cue, da jeg kun har brukt den til Clone Cder (image). :oops: Takk for svar. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 OM du absolutt vil inn i en Imagefil og grisle, så kan du bruke et program som heter Isobuster. Bare sånn for å ha fått svart på det du egentlig spurte om. Bruker Daemon Tools til alt det der, så om du tenker å begynne med det, så fortsett med det. . · • Chief • · ' Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 hva med Fantomcd fra copystar, med støtte for maks 31 fake cd/dvd rom veldig enkelt program med brenne-støtte Lenke til kommentar
doofus Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Alcohol 120% simulerer en stasjon, best bruke. Doof Lenke til kommentar
Chief Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 doofus: Hvordan kan du klare å kjøle en XP3000+ med en Silent Twin? Den kjøleren kjøler jo ikke en XP2000 skikkelig engang. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå