IceBlitz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei! Jeg sitter i skrivende stund med store ønsker om å lese den Norske utgaven av Margrete Kind, en novelle/bok skrevet av Dikken Zwilgmeyer. Denne finner jeg bare på Dansk, og den mister da mye av sin sjarm når det ikke er et naturlig språk å lese. Noen her som vet hvor jeg finner denne historien på Norsk? Har googlet en del men finner ikke annet enn info OM boken. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Forsøkt på biblioteket? Jeg finner mange bøker av Dikken Zwilgmeyer på Bergen offentlige bibliotek. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Fant etter litt hjelp fra Bibliotek Her er den, og kan også lasted ned i .pdf fil. http://www.nb.no/utlevering/nb/1f8aba8488ded6894f3b405d0a85c9ed#&struct=DIVP111 Historien om Margrete Kind begynner på side 109 som i linken. @Google: Historien om Margrete Kind på Norsk, skrevet av Dikken Zwilgmeyer finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå