Sappa Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Etter at Vista begynte å fryse veldig mye så bestemte jeg meg for å reformatere datamaskinen. Har gjort det en gang før så visste hva jeg skulle gjøre. I det den holdt på å formatere så på 53% så blir skjermen hvit og error kommer i store røde bokstaver. Det står også error 1117 oppe i hjørnet. Dette har skjedd fire ganger på rad nå. Jeg har asus n51v og vista 32 bit. Er det noen som vet hva som er galt? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Prøvd å bytte til en annen cd? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvilket program bruker du for å formatere disken? (Eller er det reinstallering av Vista du egentlig snakker om her?) Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Bruker den disken som kom med maskinen. Står bare at det er en recovery media dvd for vista. Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg fant det ut. Hadde feil innstillinger i Bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå