NeEeO Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hei, vi har engelsk tentamen imorra..derfor skal vi skrive historie og karaktristikker(Person beskrivelse.) Eksempel på ord og uttrykk(de har jeg funnet): Althrough you may be right i wont do it first of all i had to tell chris the story then i told to the class I like peter in fact i am a little bit in love with him. I was attracted to her to what he had decided. unfortunately he crashed his fathers car i'd spite of this his father was'nt angry. In spite of the bad weather Propan is involved in criminal activities neverthenless he deserve a second chance. i met him yesterday i cant however remember what the... She come late home, therefore she was late for school. Men jeg trenger flere, og det innen imorra. Om du har noen prøv å skrive hva det betyr og i en setning. Alle forslag tas imot, ikke nøl med å skrive ett inlegg. Jeg setter stor pris på alle innleggene. Dere kan også komme med Tips om beskrive Personer Ord(som kan beskrive en person). Tusen Takk Endret 10. mai 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Emilmlravn Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei, vår lærer gav oss en slik liste over nyttige ord og utrykk. 1. Although- Selvom 2. At first- i starten 3. Despite - Til tross for 4. Even If - Selv om 5. In case- I tilfelle 7. Still - Uansett 8. Then - Da 9. Whenever - Når som helst 10. Wherever - Uansett hvor 11. While - Mens ( While he was standing ) f.eks.. 12. Usually – Vanligvis 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hei, vår lærer gav oss en slik liste over nyttige ord og utrykk. 1. Although- Selvom 2. At first- i starten 3. Despite - Til tross for 4. Even If - Selv om 5. In case- I tilfelle 7. Still - Uansett 8. Then - Da 9. Whenever - Når som helst 10. Wherever - Uansett hvor 11. While - Mens ( While he was standing ) f.eks.. 12. Usually – Vanligvis Tusen Takk Skal notere ordene jeg ..Takker meget. Har dere også tentamen imorra? Tar imot flere ord, Mange flere ord Endret 10. mai 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå