Gå til innhold

Pedofili akseptert i den arabiske verden?

Anbefalte innlegg

Mine poster om pedofili / sex med mindreårige, i denne tråden:

Hva oppnår vi i praksis ved å fordømme ekteskap med mindreårige? (ubesvart)

Kilde til spørretråd hvor ei jente som har hatt sex med familien sin svarer

Utdrag av bok hvor hovedpersonen, som hadde sex med en eldre mann, utrykker sin irritasjon over å bli presset inn i en offerrolle som hun mener overhodet ikke passer da det var frivillig

Henvisning til uttalelse fra Tor Erling Staff, angående hvordan problemet "sex med barn" kan tenkes å oppstå

Samt oppfordring til selv å sette seg inn i historikken med lav-alder (google er din venn og wikipedia er din drikkebror)

Det pussige ved å insistere på at bruk er misbruk

Grunnen til at det ikke forskes noe særlig på dette med sex med barn

En god grunn til at sex med mye yngre folk under lavalder blir feil, i vårt samfunn

En fysisk god grunn til at sex med veldig unge folk er feil og farlig

Jeg ser ikke en eneste post som handler om det trådens tittel spesifiserer.

Du fikser ikke å dekke over det faktum at du ikke gidder / kan lese, ved å demonstrere det en gang til.

Jeg har klart å lese trådens tittel, i motsetning til deg.

Og jeg har studert folk som deg i en årrekke. Ikke interessert.

Autoritativt.

Nå er jeg lei av deg og er det mer du vil så tar du det på IM.

Det må være irriterende å bli avslørt som en bedreviter uten kunnskap, så jeg har faktisk en grei dose sympati for deg. Like fullt vet jeg at du vil dekke over den manglende kunnskapen din med nye frekkheter og personangrep, så noe plaster (eller en bok om islam) er du nok ikke interessert i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden pedofili angivelig er akseptert i den arabiske verden, så lurer jeg på om noen her kan gi "meg" ei liste på landene hvor jeg ukontroversielt kan reise til for å ha med med ei småjente på 5-? år?

(jeg kunne selvsagt reise til Filipinene, Thailand, Kambodja, etc. slik tusenvis av andre europeere og nordamerikanere gjør, men det har etter hva jeg har skjønt blitt temmelig risikabelt)

Med all ekspertisen på tema pedofili her inne, ser jeg frem til responsen

Lenke til kommentar

Jeg har ikke anledning til å produsere denne listen for deg nå, men jeg kan peke ut retningen for deg. Dersom du skal ha sex med en jente iht islamsk lov, så må du være gift. Dette var noe Muhammed tok hensyn til i deler av sin karriære som krigsprofet, og opprettet derfor doktrinen "nikah mut'ah". Dette er et tidsbegrenset ekteskap som normalt sett annulleres etter tre dager. Akkuratt passelig for en sliten mujaheed som har ridd inn i en landsby og vil ta seg en pause med sin nye kone, som han fant i den samme landsbyen, etter å ha slaktet alle mennene der.

Denne praksisen, godkjent av Muhammed selv, danner grunnlaget for lovlig prostitusjon i den muslimske verden. Det skal nevnes at det i hovedsak er Shia muslimer som aksepterer denne doktrinen, mens den i hovedsak avvises av Sunni Islam. Tanken i Sunni islam er at doktrinen har eksistert, men at den er abrogert av et forbud som Muhammed senere skal ha lagt frem. Shia aksepterer ikke kilden som formiddlet dette forbudet, og holder derfor nikah mut'ah som en lovlig praksis.

Vil du reise til et muslimsk land for å ha sex med barn så bør du derfor se etter et shiamuslimsk land med lav aldersgrense for ekteskap. Iran er jo et godt eksempel, med 13 års aldersgrense, relativt nylig hevet opp fra 9 år.

Nå skulle jeg til å si at jeg håper at du ikke har seriøse planer om å ta deg en slik reise, men så husket jeg på at alt skal være relativt nå. Så hvem er vel jeg til å fordømme sex med barn? Hvis det er lovlig der nede så er vel ikke det min sak. Det ville jo gjort meg til en imperialistisk rasist. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så hva vi sitter igjen med, etter en generell påstand om at pedofili nærmest er akseptert i arabiske land, er henvisninger til profeten Muhammed og kanskje noen spredte forekomster av at rike oljesheiker misbruker nikah mut'ah til egoistisk kortvarig nytelse, deretter redusert til enda snevrere geografiske områder (som kan diskuteres)

Nei, blir nok en flybillet til Thailand eller no på meg ;)

Lenke til kommentar

1: Man kan ikke missbruke nikah mut'ah. Det er slik nikah mut'ah er ment.

2: Vi snakker ikke om rike oljesheiker (enkelthendelser og enkeltindivider), men suverene stater som tilrettelegger for pedofili. At jeg ikke har tid til å produsere en liste betyr ikke at det ikke kan produseres en liste. Du trekker konklusjonen at det bare er noen snevre geografiske områder, men dette er feil.

3: Du skal alltså ha sex med barn uansett, og anser da Thailand som det bedre alternativ?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er mer upassende er den kvasse PK tonen din.

...jeg får lov til å kalle "dere" barnslige hatere for nazi-fasister, siden "dere" lirker frem umyndiggjørings-stempelet for å tillegge meg meninger som jeg ikke har, sant?

nazi-fasist? hva er det?

ettersom disse 2 ordene er så nær knyttet, kan jeg ikke annet enn å poengtere ut at du har dobbel-definert en persons mening på mange områder, ettersom nasismen i mer eller mindre grad er en utdypet versjon av fasismen, med vekt på rassisme i en stor grad

Lenke til kommentar

Men det forutsetter at fremskritt bare kan være én ting; nemlig utvikling i retning av vestlige verdier. Jeg kan ikke se noen prinsipiell forskjell på å påstå dette og å påstå at islam er den eneste rette vei. Det blir bare to like totalitære fraksjoner som står og skriker til hverandre.

Globaliseringen gjør verden mindre og man må i økende grad forholde seg til andre verdisystem. Tanken om at ett verdisystem skal utslette alle andre vil være katrastrofal. Ikke-vestlige mennesker har ingen planer om å ukritisk svelge alt vestlig tankegods noe mer enn vestlige mennesker har tenkt til å konvertere til islam. Derfor er det viktig at man begynner å forholde seg til hverandre som likeverdige mennesker med likeverdige syn. Alt annet er en oppskrift på krig.

Så det å voldta barn i 10 års aderen er egentlig greit så lenge det er noen som har gjort det i hundrevis av år?

Poeng: Du leser ikke din motstanders innlegg.

Du sier noe, og håper stråmannen er for står til at den blir lagt merke til.

La oss ta opp kjønn, for det er fortsatt en stor sak i vesten.

Er det greit at vi segregerer kjønn fra fødsel av?

Er det greit at vi godtar indoktrinering angående demokratiet?

Er det greit at vi blir opplært til gi religion en høygrunn?

Alle disse argumentene er like valid som ditt, og bommer komplett på diskusjonen.

Lenke til kommentar

Et tidsbegrenset ekteskap på minst 3 dager skulle nesten vært innført her i Vesten også. Jeg blir dårlig av å se hvordan enkelte kvinner blir behandlet. Da ville de guttene hvertfall ha måtte forholde seg til de i litt mer enn bare 5 min/en natt. Nå går vel slikt kanskje begge veier, men tror det er langt flere jenter som er ute etter noe "litt" mer langvarig og eventuellt et forhold, men det får man jo da sjelden mulighet til når selv mennesker har blitt en materialistisk ting man bruker og kaster som det passer seg.

Edit: Mitt prinsipp er at det ikke skal være noen lover eller regler, ettersom den eneste loven man trenger som uansett er integrert i alle sosialiserte mennesker; at du skal være snill og grei og forøvrig kan du gjøre hva du vil. Nå snakker jeg ikke om pedofili akkuratt, men disse ville blitt tatt hånd om av samfunnet/personene som oppdaget dette. F.eks spikret de opp på en vegg e.l. Noe som muligens ville ført til at svært få tok den risken i å bli avslørt i en slik fryktelig handling.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Et tidsbegrenset ekteskap på minst 3 dager skulle nesten vært innført her i Vesten også. Jeg blir dårlig av å se hvordan enkelte kvinner blir behandlet. Da ville de guttene hvertfall ha måtte forholde seg til de i litt mer enn bare 5 min/en natt.

Joda, meneh... "Guests, like fish, begin to smell after three days."

Og her er det jo snakk om ikke kvitt, men dobbelt...

EDIT til din EDIT:

at du skal være snill og grei og forøvrig kan du gjøre hva du vil.

... pedofili

... spikret de opp på en vegg e.l.

Jojo, før eller siden skal dem vel ned av veggen og da kan det være greit om dem har fått litt innføring i grensesetting og selvkontroll.

Som jo fengselsvesenet har forstått at er faktisk nødvendig, i slike saker.

Med mindre du er for dødsstraff, men det er det lite fornuft i.

EDIT igjen...:

Nå snakker jeg ikke om pedofili akkuratt, men disse ville blitt tatt hånd om av samfunnet/personene som oppdaget dette. F.eks spikret de opp på en vegg e.l. Noe som muligens ville ført til at svært få tok den risken i å bli avslørt i en slik fryktelig handling.

"Two can keep a secret IF ONE OF THEM IS DEAD".

Endret av Hippocleides
Lenke til kommentar

Et tidsbegrenset ekteskap på minst 3 dager skulle nesten vært innført her i Vesten også. Jeg blir dårlig av å se hvordan enkelte kvinner blir behandlet. Da ville de guttene hvertfall ha måtte forholde seg til de i litt mer enn bare 5 min/en natt. Nå går vel slikt kanskje begge veier, men tror det er langt flere jenter som er ute etter noe "litt" mer langvarig og eventuellt et forhold, men det får man jo da sjelden mulighet til når selv mennesker har blitt en materialistisk ting man bruker og kaster som det passer seg.

Så du vil ha tvangsekteskap for alle som vil ha ONS?

Lenke til kommentar

Et tidsbegrenset ekteskap på minst 3 dager..

Så du vil ha tvangsekteskap for alle som vil ha ONS?

Nei, som sagt vil jeg ikke ha noen nedskrevne lover eller regler i det heletatt, det har en fornuftig forklaring, men tar for lang tid å gå inn på det i detaljer.

Poenget var mer at dette 3 dagers ekteskapet ikke trenger å sees på så negativt som det ble fremstilt av han som postet det. Les litt om hvordan f.eks Afghanske stammer fungerer, se på folkene i Nuristan, se på landskapet. Forstå kulturen, den kan ikke sammenlignes med vår og den er MYE bedre for å si det mildt, selv om de er muslimer. Det finnes ekstremister, men det finnes også andre som ser på Islam som kristne ser på Kristendommen, nemlig ikke bokstavelig talt. Det meste er propaganda for å spe på med hat for å rettferdiggjøre en hel del ting vi foretar oss mot de.

Et sted i Nuristan:

u3_nuristan01.jpg

Det er fint der, da.

Nuristan er forresten et navn som kom i 2001. Inntil 1890-tallet var stedet kalt for Kafiristan som på persisk betyr "Hedningenes land".

Så kan du jo lese om hva denne syke jævelen gjorde med stedet

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Nei, som sagt vil jeg ikke ha noen nedskrevne lover eller regler i det heletatt, det har en fornuftig forklaring, men tar for lang tid å gå inn på det i detaljer.

...

Det meste er propaganda for å spe på med hat for å rettferdiggjøre en hel del ting vi foretar oss mot de.

I ENJOY YOUR OPINIONS AND WISH TO SUBSCRIBE TO YOUR NEWSLETTER

Lenke til kommentar

Tidsbegrenset ekteskap er muligens et feil begrep da det like gjerne kan sammenlignes med det vi kjenner som forlovelse, dvs. et stadium føre man inngår regulært ekteskap.

Hvis f.eks. et kjærestepar vil leie seg studenthybel, så inngår de da nikah mut'ah

Man skal faktisk ikke gå så veldig mange tiår tilbake her i landet heller, hvor enkelte huseiere "krevde" at et par i det minste var forlovet (ringforlovet) før man fikk leie. Og bare bo sammen som idag var utenkelig. Det ble det folkesnakk av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...