Gå til innhold

Pedofili akseptert i den arabiske verden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fritanke.no tar opp mye bra de og en alder for når religiøse påstander skal eksponeres på barn er så absolutt noe å tenke på nå som også islam har gjort sitt inntog, da en del kristne er LIVREDDE for å miste barna sine til det de anser som konkurerende påstander og derfor går til ekstremiteter for å "sikre" seg at det ikke skjer. Det samme gjør muslimene, men da stort sett for at barna IKKE skal ble sekulære og lære om verdiene vi faktisk har her i landet.... Som det går frem av artikkelen er det en rekke barn som blir aktivt hjernevasket (og tuktet hvis de nekter kjenner jeg typen rett) og disse faller ofte utenfor systemet, da det liksom er "godtatt" å hjernevaske barn med religiøst vissvass... (Hadde du prøvd det samme med politikk eller annet hadde du hatt barnevernet der på timen, men religiøsitet er liksom "greit"... For man har da religionsfrihet ikke sant? Og derved friheten til å prakke religiøse påstander på barna sine i den grad man finner for godt? Kvalmt...)

Problemet med forbud er at det ofte gjør ting langt verre fordi det da foregår i det skjulte og da med langt herdere virkemidler.... så jeg er litt delt på dette området. Men hos noen religiøse når man ikke frem med fornuft når jesus eller muhammed har voldtatt hjernen deres... De "lager" seg sannheter og da er det liksom greit...

Fikk en tilbake melding fra min mellomste sønn her i helgen der han sa at han var veldig glad for at jeg og mamman hans hadde lært ham å stille spørsmål ved ALT, for det var lettere å finne sannheten da sa han... Det gjorde meg litt stolt, for det er jo akkurat det jeg har jobbet for å gi ham muligheten til. "Hvorfor" har alltid vært et meget brukt ord hjemme hos oss i alle mulige sammenhenger og jeg har ALDRI svart med "sånn er det bare!", men alltid gitt en så god forklaring jeg har kunnet, eller kommet tilbake til det omjeg ikke hadde svaret etter å ha sjekket selv.

Det ungen burde lært på skolen er ikke bare å spørre hvorfor til alt og et, men også fått lære hva kognitiv dissonans er og hvorfor vi mennesker bruker kognitiv dissonans for å "forsvare" dumme valg og meninger og hvordan de kan unngå å bruke confirmation bias og være åpne for alle forslag og alternativer... Det savner jeg i skolen, for det er langt viktigere å lære unger enn time på time med religiøst vissvass som de lærer i dag. Er forøvrig veldig glad for at jeg kan en del om evolusjon, for det er sandelig ikke mange timene de har om evolusjon på skolene i dag kontra RLT (Eller hva pokker de timene der de lærer om religiøst vissvass heter...), så jeg er glad jeg kunne supplere på det området. Jeg gikk til innkjøp av en BBC serie som jeg ikke husker navnet på som tar for seg mennskenes evolusjon og den syntes de var kjempe spennende... :)

En annen ting som følger i islamsk kjølvann er jo tvanggifting i veldig ung alder. En rekke kvinner med muslimsk bakgrunn er jo lovet bort til fetteren sin (dette blir jo noen morsomme barn om noen generasjoner kan jeg tenke meg med så mye innavl...) og blir giftet bort når de er på ferie... Dette er et problem også her i landet, enten vi vil eller ikke innse det... Mye rart som ikke er så fryktelig mye å glorifisere på grunn av islam ja....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnleggeren av islam, "profeten" muhammed var ikke noe annet enn totalt forskrudd person som ikke gjorde annet enn å reise rundt og drepe, ødelegge og plyndre der han trådte sine bedritne føtter. Dessuten var "profeten" muhammed en pedofil som likte å kn***e mindreårige. Ikke rart at de oppfører seg på denne måten. "Profeten" muhammed skal liksom være deres store forbilde. Ja, dere merker at jeg har skrevet muhammed med liten m, fordi det ikke er verdt å sette stor M i navnet hans pga hans tvilsomme natur og grufulle gjerninger.

Lenke til kommentar
Ikke rart at de oppfører seg på denne måten.

Regner med at jeg er en av de, så hvordan er det jeg oppfører meg?

Nei du er ikke det. Hvis du hadde vært en forskrudd muslimist hadde du ikke engang tenkt på å tenke selv, for gode muslimer skal gjøre som koranen og hadither sier og ikke noe mer..

Så hvordan er det med deg Prettyboy? Tenker du selv eller må du også konsoltere koranen, hadithene eller en imam i alt og et? Det er en grunn til at den muslimske verden er underutviklet og ikke klarer å tenke nytt vet du og den grunnen heter faktisk islam... Religionen som ingen skal tenke selv til... Tenker du selv er du ingen ordentlig muslim i følge din tro, så hva blir det til? Tenker du selv eller er det koranen vi ser prate her?

Lenke til kommentar

Du krever at dine barn skal kjønnslemlestes, uten å tenke på å la dem bestemme selv over sin egen kropp, når det gjelder en slik irreversibel operasjon.

Du krever at dyrene du spiser skal tortureres først.

Så varierer det mellom ulike muslimer hva de synes om homofile og jøder, så der kan jeg ikke si noe sikkert. Men svært mange ønsker dødsstraff for de som slutter å tro på islam, selv om kanskje ikke du er en av disse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnleggeren av islam, "profeten" muhammed var ikke noe annet enn totalt forskrudd person som ikke gjorde annet enn å reise rundt og drepe, ødelegge og plyndre der han trådte sine bedritne føtter. Dessuten var "profeten" muhammed en pedofil som likte å kn***e mindreårige. Ikke rart at de oppfører seg på denne måten. "Profeten" muhammed skal liksom være deres store forbilde. Ja, dere merker at jeg har skrevet muhammed med liten m, fordi det ikke er verdt å sette stor M i navnet hans pga hans tvilsomme natur og grufulle gjerninger.

Jeg syntes dette var bare barnslig. Selv om profeten er meget kritikkverdig, og at han var pedofil etter vår målestokk, så syntes jeg det du skrev her, var barnslig, og lite gjennomtenkt.

Du bør passe deg slik at du ikke kommer på samme nivå som denne karen her, (Bill Keller) omtalt i VG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Bevis 1) Sahid Al-Bukhari, Volume 5, Bok 58, Nummer 236.

”Profeten ble lovet Aisha da hun var 6 år gammel. De resite så til Medina og bodde hos Bani-alHarith bin Khazraj. Aisha ble syk pga en feber og mistet håret sitt. En dag da hun var ute og lekte og husket sammen med sine venninder kom hennes mor og ropte på henne. Aisha visste ikke hva som var i vente. Hun ble så vasket og stelt og iført en rød kjole som hennes far hadde kjøpt til henne som brudekjole. Moren leide henne over til huset til Profetens familie hvor hun ble møtt av familiens kvinner. De sa de ønsket henne det aller beste og ga Allahs velsignelser og et lykke til. Både moren og kvinnene forlot så huset. Muhammad møtte henne og pyntet henne ytterligere. Hun var nå fortalt at hun måtte leke på deres gårdsplass fra nå av og hennes venninder var velkomne dit. Muhammad ELSKET barn og tok ofte del i leken med dem.

Aisha var jomfru og da hun var ni år gammel spurte hennes far hvorfor profeten ikke hadde konsumert ekteskapet med hans datter. Muhammad svarte at det var pga bryllupsgaven. Faren gir han da 12 og en halv ounces av gull og profeten ba om å få Aisha sent over til han. Han konsumerte da ekteskapet. Da hun var yngre og når han fastet pleide han å kysse henne og suge på tongen hennes. Videre går det frem fra skrifter en praksis som er vanlig også i dag med jenter som ikke har nådd puberteten eller før de kan fysisk klare å bli penetrert av ektemannen noe som de kaller mufa’khathat som består av at ektemannen plasserer sin manndom mellom jentas lår, masserer den mykt og på denne måten når klimaks. Aisha skal ha opplevd dette fra en alder av 6 år.

Et lite utvalg av kilder som gjør rede for dette om Muhammad og Aisha er;

-Shahih Al-Bukhari, volum 5, bok 58, nummer 236 og volum 3, bok 38, nummer 504

-Shahih Al-Bukhari, volum 7, bok 62, nummer 16, 17, 64

-Shahih Al-Bukhari, volum 9, bok 87, nummer 140 og 139

-Shahih Muslim, bok 008, nummer 3309 og 3311

(At ekteskapet ble inngått da hun var 6 år og at det ble konsumert når hun var 9 er det ingen tvil om blant noen og er vel etablert kunnskap i Sahih samlingen angående tradisjoner de har)

-Sunan Abu Dawud, nummer 2116

-Sunan Abu Dawud, bok 41, nummer 4915 og bok 13, nummer 2380

-Sunan Nasa’i av Imam Abu Abd-ur-Rahman Ahmad Nasa’i

-Nasa’i opplyser dette i en hadith i al-Sughra fra hadit ’A’isha

-The Sealed Nectar av Ar-Raheeg Al-Makhtum publisert av Maktaba Dar-us-Salam 1995

Er det noen som kan bekrefte dette?

Edit: Jeg fant denne lenken på et søk:

http://www.answering-islam.org/Shamoun/prepubescent.htm

----------

Narrated Aisha:

The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became all right, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age. (Sahih Al-Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 234)

Kildene jeg har lenket til er fra denne skolens nettsider:

http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/about/

Narrated 'Aisha:

Allah's Apostle said to me, "You were shown to me twice (in my dream) before I married you. I saw an angel carrying you in a silken piece of cloth, and I said to him, 'Uncover (her),' and behold, it was you. I said (to myself), 'If this is from Allah, then it must happen.' Then you were shown to me, the angel carrying you in a silken piece of cloth, and I said (to him), 'Uncover (her), and behold, it was you. I said (to myself), 'If this is from Allah, then it must happen.'" (Sahih Al-Bukhari, Volume 9, Book 87, Number 140; see also Number 139)

Her kommer det:

3a. "(2116) ‘A’ishah said : The Apostle of Allah (may peace be upon him) married me when I was seven years old. The narrator Sulaiman said : Or six years. He had intercourse with me when I was nine years old." Sunan Abu Dawud vol.2 book 5 ch.700 no.2116 p.569

Her fortelles det at profeten Muhammed hadde samleie med den ni år gamle Aisha. Og kilden på det, fant jeg da jeg snubblet over et muslimsk nettsted: http://www.muslimhope.com/AishaNine.htm

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Nei du er ikke det. Hvis du hadde vært en forskrudd muslimist hadde du ikke engang tenkt på å tenke selv, for gode muslimer skal gjøre som koranen og hadither sier og ikke noe mer..

Så hvordan er det med deg Prettyboy? Tenker du selv eller må du også konsoltere koranen, hadithene eller en imam i alt og et? Det er en grunn til at den muslimske verden er underutviklet og ikke klarer å tenke nytt vet du og den grunnen heter faktisk islam... Religionen som ingen skal tenke selv til... Tenker du selv er du ingen ordentlig muslim i følge din tro, så hva blir det til? Tenker du selv eller er det koranen vi ser prate her?

skam deg.....

kan du finne ut av noe selv en å vise til propaganda hver gang du åpner kjeften?

med uttalelser som dette må jo du vere gud eller en høyere skapning enn oss...

du veit jo alt du hvordan over 1 mrd mennesker tenker å er til vanlig..

bestemor sier hun vil be for deg i kveld!

så du vil komme over denne frykten som sitter i hjerte ditt!

Lenke til kommentar

Fritanke.no tar opp mye bra de og en alder for når religiøse påstander skal eksponeres på barn er så absolutt noe å tenke på nå som også islam har gjort sitt inntog, da en del kristne er LIVREDDE for å miste barna sine til det de anser som konkurerende påstander og derfor går til ekstremiteter for å "sikre" seg at det ikke skjer. Det samme gjør muslimene, men da stort sett for at barna IKKE skal ble sekulære og lære om verdiene vi faktisk har her i landet.... Som det går frem av artikkelen er det en rekke barn som blir aktivt hjernevasket (og tuktet hvis de nekter kjenner jeg typen rett) og disse faller ofte utenfor systemet, da det liksom er "godtatt" å hjernevaske barn med religiøst vissvass... (Hadde du prøvd det samme med politikk eller annet hadde du hatt barnevernet der på timen, men religiøsitet er liksom "greit"... For man har da religionsfrihet ikke sant? Og derved friheten til å prakke religiøse påstander på barna sine i den grad man finner for godt? Kvalmt...)

ja takke faen for at det er relgionsfrihet her, likedan som at det er en frihet for deg å kunne si hva du enn måtte mene!

Problemet med forbud er at det ofte gjør ting langt verre fordi det da foregår i det skjulte og da med langt herdere virkemidler.... så jeg er litt delt på dette området. Men hos noen religiøse når man ikke frem med fornuft når jesus eller muhammed har voldtatt hjernen deres... De "lager" seg sannheter og da er det liksom greit...

har du no bevis for dette, da snakker jeg ikke om dagbladeet vg eller youtube...

Fikk en tilbake melding fra min mellomste sønn her i helgen der han sa at han var veldig glad for at jeg og mamman hans hadde lært ham å stille spørsmål ved ALT, for det var lettere å finne sannheten da sa han... Det gjorde meg litt stolt, for det er jo akkurat det jeg har jobbet for å gi ham muligheten til. "Hvorfor" har alltid vært et meget brukt ord hjemme hos oss i alle mulige sammenhenger og jeg har ALDRI svart med "sånn er det bare!", men alltid gitt en så god forklaring jeg har kunnet, eller kommet tilbake til det omjeg ikke hadde svaret etter å ha sjekket selv.

her er en til: Hvorfor er du i mot oss alle å tror du veit mer om vår levemåte å kulturer en vi selv gjør?

Som du selv sier: Du lager deg sannheter å tror blindt på det!

Det ungen burde lært på skolen er ikke bare å spørre hvorfor til alt og et, men også fått lære hva kognitiv dissonans er og hvorfor vi mennesker bruker kognitiv dissonans for å "forsvare" dumme valg og meninger og hvordan de kan unngå å bruke confirmation bias og være åpne for alle forslag og alternativer... Det savner jeg i skolen, for det er langt viktigere å lære unger enn time på time med religiøst vissvass som de lærer i dag. Er forøvrig veldig glad for at jeg kan en del om evolusjon, for det er sandelig ikke mange timene de har om evolusjon på skolene i dag kontra RLT (Eller hva pokker de timene der de lærer om religiøst vissvass heter...), så jeg er glad jeg kunne supplere på det området. Jeg gikk til innkjøp av en BBC serie som jeg ikke husker navnet på som tar for seg mennskenes evolusjon og den syntes de var kjempe spennende... :)

Godt de koste seg og at de har andre muligheter! men gir du dem andre valg? hadde du latt din sønn bli kristen jødisk eller muslim? ver helt ærlig nå om du tørr!

En annen ting som følger i islamsk kjølvann er jo tvanggifting i veldig ung alder. En rekke kvinner med muslimsk bakgrunn er jo lovet bort til fetteren sin (dette blir jo noen morsomme barn om noen generasjoner kan jeg tenke meg med så mye innavl...) og blir giftet bort når de er på ferie... Dette er et problem også her i landet, enten vi vil eller ikke innse det... Mye rart som ikke er så fryktelig mye å glorifisere på grunn av islam ja....

og til slutt da, ja er en del steder dem tvangsgifter bort barna sine!

men har du tenkt på det at de 10000 du har hørt om som gjør det er bare de 10000, resten av oss velger fett selv! å det er forskjeld på en fuckings redneck langt ute på jordet som ikke har sett sivilisasjon annet enn på tv og resten av oss..

men tenk av over 1 mrd så er det da 10k eller si 100k WOW jeg kan sikker finne 100k trailertrash hillbillies som er innavl!

For øvrig er Vår Kongefamilie et par ledd tilbake FULLSPEKKET med Innavl!

kan du forsvare det?

Eller er alle etnisk norske innavl siden kongefamilien

har drevet med dette lenge!

lett å vere generaliserende rasist!

Endret av baran
Lenke til kommentar

Hverken Muhammad eller noen andre hadde sex med små barn...

Hun var faktisk i 40 årene og ikke 6.

Du tar feil.

Her står det:

3a. "(2116) ‘A’ishah said : The Apostle of Allah (may peace be upon him) married me when I was seven years old. The narrator Sulaiman said : Or six years. He had intercourse with me when I was nine years old." Sunan Abu Dawud vol.2 book 5 ch.700 no.2116 p.569

Og jeg oversetter gjerne:

Aisha sa: "Allahs Apostel (fred være med ham) giftet seg med meg da jeg var sju år gammel. (Kommentatoren Sulaiman sa: "Eller seks år".) Han hadde samleie med meg da jeg var ni år."

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

turbonella har jo rett! Det er derfor Khomeinis 'lille grønne' tillater seksuelle handlinger med syv år gamle jenter, bare de ikke penetrerer henne før hun er ni år gammel. Men gamle Khomeini var jo litt human, det skal han ha, hvis man ødelegger jentungen nedentil og senere skiller seg fra henne skal man underholde henne økonomisk resten av livet. I Iran er også aldersgrensen for dødsstraff 15 år for gutter og ni år for jenter, er vel en sammenheng der tenker jeg.

Et generelt spørsmål som interesserer meg, skrev jeg noe stygt om alle muslimer nå? Eller bare om et element innen en bestemt tolkning av Islam?

Endret av Clarkson
Lenke til kommentar

Rasist? Slå opp rasist og les en gang til hva rasist er er du snill, for du har virkelig ikke fått med deg at rasisme ikke har noe med å kritisere religion, har du vel? Eller mener du at det er religion som bestemmer rase??? (Der muslimer er overrasen og alle andre underraser i forskjelige kategorier?)

Og noen beste mødre er mer overtroiske enn andre tydeligvis, men takk for tilbudet. Hadde bønn hjulpet overhodet hadde vi nok levd i en langt fredeligere verden enn de vi faktisk gjør, så bønn er en fin måte for de som er ignorante nok til å tro det har en virkning til å tro at de hjelper folk uten å gjøre noen verdens ting! Det er hva bønn er, somme om den foregår ved å skjære hjertene ut av levende jomfruer som mayaene gjorde eller stikke baken i været... Det hjelper ikke...

Av nysgjerrighet, kan du velge din mann/kone selv? Helt selv, av kjærlighet og ikke av tvang? Hva om du faller for en ateist da? (Du vet, kjærlighetens veier er uransakelige..) Får du da lov til å gifte deg med han/henne? Eller må vedkommende konverteres til de DU tror på?

Og kommer du til å ha sex med han/henne om han/henne var 9 år, slik den store profeten gjorde?

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Rasist? Slå opp rasist og les en gang til hva rasist er er du snill, for du har virkelig ikke fått med deg at rasisme ikke har noe med å kritisere religion, har du vel? Eller mener du at det er religion som bestemmer rase??? (Der muslimer er overrasen og alle andre underraser i forskjelige kategorier?)

Og noen beste mødre er mer overtroiske enn andre tydeligvis, men takk for tilbudet. Hadde bønn hjulpet overhodet hadde vi nok levd i en langt fredeligere verden enn de vi faktisk gjør, så bønn er en fin måte for de som er ignorante nok til å tro det har en virkning til å tro at de hjelper folk uten å gjøre noen verdens ting! Det er hva bønn er, somme om den foregår ved å skjære hjertene ut av levende jomfruer som mayaene gjorde eller stikke baken i været... Det hjelper ikke...

Av nysgjerrighet, kan du velge din mann/kone selv? Helt selv, av kjærlighet og ikke av tvang? Hva om du faller for en ateist da? (Du vet, kjærlighetens veier er uransakelige..) Får du da lov til å gifte deg med han/henne? Eller må vedkommende konverteres til de DU tror på?

""jeg kan gifte meg med hvem jeg vil ja! ingen som kan si no på det..

har ikke vert tvangsekteskap i min familie! helt ærlig. som sagt Generaliserngene er flotte! men jeg har truffet på en nærve nå. så jeg tror du ser hva jeg mener.""

Og kommer du til å ha sex med han/henne om han/henne var 9 år, slik den store profeten gjorde?

""bor i norge, det er 2011, har ingen interesse av barn. men du virker meget opptatt av dette da..""

hahaha traff igjen! å jeg driter i hva profeten gjorde for 1600 år siden.. likedan som at jeg driter i hva faen som står i biblen av faenskapet!

men når du reagerer på at jeg kaller deg rasist, da må jeg flire!

for som sagt! du har mange fine uttalelser om alle muslimene!

ha en fin dag da!

Edit: det er jo også forskjeld på år 600 og år 2011 da er det ikke?

jeg mener det er ikke bare i islam det har vert barnepuling er det?

kan jo nevne i fleng PRESTEr som knuller altergutter..

nytter ikke å e på det på denne måten vettu.. jaja så knulla profeten barn...

men det gjør vel ikke alle muslimer til pedofile gjør det?

Endret av baran
Lenke til kommentar
Mener du at alle muslimer, tenker likt da? Da hadde det ikke vært noe uenigheter i islam og alle hadde hatt samme mening om islam, Koranen og surene, og islam hadde heller ikke hatt flere grener, shia, sunni osv. Så RWS hvorfor er det slik, hvis muslimer ikke kan tenke selv? Muslimske underverden underutviklet? Kan du gjerne utdype litt mer.
Lenke til kommentar

Hverken Muhammad eller noen andre hadde sex med små barn...

Hun var faktisk i 40 årene og ikke 6.

Du tar feil.

Her står det:

Og jeg oversetter gjerne:

Aisha sa: "Allahs Apostel (fred være med ham) giftet seg med meg da jeg var sju år gammel. (Kommentatoren Sulaiman sa: "Eller seks år".) Han hadde samleie med meg da jeg var ni år."

Så hvis jeg linker/kopier noen hadith`er der det står skrevet at Aisha var 19 eller 20 eller 40, hvem skal vi tro på da? Hvilken av dem er mest troverdig da?

Men uansett så velger jeg å tro at det var vanlig å gifte seg i ung alder på den tiden.

F.eks:

Da hun var seks år gammel søkte den svenske kong Magnus Eriksson å inngå forbund med Valdemar. Vennskapet ble beseglet med en forlovelse mellom seksåringen og Magnus' sønn Håkon VI Magnusson, som var konge av Norge.

8. april 1363 –bare ti år gammel – ble Margrete viet til Håkon som pant på den nye, skrøpelige freden mellom Danmark og Norge.

Er klar over at dette ikke er en person dere følger, eller som er et eksempel å følge, men sku bare vise at det muligens var vanlig på den tiden.

Men når jeg ser på 9 åringer og tanken på at de skulle gifte seg med en 40åring gjør meg kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalm.

Men så kan man også se på hvorfor profeten giftet seg med Aisha og hvilke grunner.

Lenke til kommentar

PrettyBoy, et lite spørsmål ang. hadith.

Er disse regulert på samme måte som suraene? Altså at de nyere trumfer de eldre dersom det finnes kontradiksjoner?

I så fall; kan du vise hvilke hadither som (ekplisitt) nevner at Aïsha var eldre enn 9 når ekteskapet med Muhammed ble fullbyrdet, og ev. tidsbestemme disse kontra hadithene som nevner 6/9 år?

En annen ting; kongelige bryllup er ofte rent politiske, uten at jeg kan si noe om akkurat dette og om Margrethe ble utsatt for overgrep eller ei. Muhammeds ekteskap med Aïsha var, ut fra hadithene, ikke bare politisk, men seksuelt. Der ligger det en nokså stor forskjell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seff kan jeg velge kona mi selv av looove og ikke tvang hehe, resten er bare tull å svare på.

Lenke til kommentar

turbonella har jo rett! Det er derfor Khomeinis 'lille grønne' tillater seksuelle handlinger med syv år gamle jenter, bare de ikke penetrerer henne før hun er ni år gammel. Men gamle Khomeini var jo litt human, det skal han ha, hvis man ødelegger jentungen nedentil og senere skiller seg fra henne skal man underholde henne økonomisk resten av livet. I Iran er også aldersgrensen for dødsstraff 15 år for gutter og ni år for jenter, er vel en sammenheng der tenker jeg.

Et generelt spørsmål som interesserer meg, skrev jeg noe stygt om alle muslimer nå? Eller bare om et element innen en bestemt tolkning av Islam?

Kilde på aldersgrense for dødstraff? Du snakker jo om Khomeni og ikke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...