Gå til innhold

Tettere World of Warcraft-utvidelser (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Deaktiverte min account i feb/mars en gang i år, nettopp fordi Cata ble altfor kjedelig. Følte jeg spilte lich king om igjen. Men firelands ser lovende ut, håper de gjør en twist.

 

Nettopp dette jeg mener, for samtidig som innholdet i Cataclysm utvilsomt holder et generelt høyere nivå enn hva som var i Wrath of the Lich King så syntes du det blir for kjedelig og at det føles som sistnevnte.

 

Ergo mener jeg at problemet er mer det faktum at du har gått lei hele konseptet og ikke det at det er mangel på progresjon og utvikling av kvalitetsinnhold. Tror det skal godt gjøres at Blizzard skulle klare å gjøre noe så drastisk med World of Warcraft at du skulle bli grepet på nytt og spilt i mange måneder igjen da du nok rett og slett trenger noe helt nytt og annerledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge til The Old Republic=)

tror det kan ta skikkelig av. pluss at dette er et spill som tar litt avstand fra classic MMO å prøver på noe nytt. får liksom litt mer persjonlig preg siden det er mye mer storybased en noe annet MMO spill der ute.

 

Prøver noe nytt? Vil ikke akkurat si at det gjør så veldig mye nyskapende. Det følger stort sett formelen som har vært brukt siden Everyquest og mest kjent i WoW. Storybaserte quests blir sikkert veldig bra det, vi vet at Bioware kan det. Age of Conan prøvde jo litt på det med å i deg flere svar alternativer, uten at svarene betydde noe serlig (fail). Uansett er core gameplay som combat og leveling er stort sett de samme som vanlig, men mindre forandringer.

 

joda, det er jo et MMOspill, men det er rollespilldelen som trigger for min del, også det at det at folk prater å man ikke bare sitter å leser quests:P

 

 

 

Lenke til kommentar

har spilt dette spillet helt siden det starta . men sorry . cata var ikke så gøy som jeg håpet på. JEG SAVNER vanlia . bare om du hadde EN ting fra "battlegear of valor" ble du nesten sett på som gud . en ting jeg husker veldig godt var world pvp . Når man raidet hele tarren mill:P. poenget mitt er at man har gjort dette spille for lett,alle kan få noen epic's uten å gjøre noe for det i det heletatt .

 

da er det jo plutselig ikke så epic da;)

Lenke til kommentar

Det finnes 11,4 millioner mennesker som spiller WoW, hvor jeg tipper 400.000 ikke går under kategorien noob. Det vil si at det er en utfordring for de 400.000 når det kommer et nytt raid. For de andre 11millionene er spillet bare kjedelig for de får ikke til ting.

Når cata kom så merka du fort at mange gikk fra PvE til PvP for at PvE var for vanskelig.

Så Blizzard er smarte nok til å nerfe alt, slik at de ikke mister de 11 millioner noobs.

Det er tross alt snakk om millioner av kroner du får fra folk som ikke har peiling på andre taktikker enn tank and spank.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

WoW har blitt for lett, og mange som har spilt lenge (spesielt siden TBC og Vanilla) har mistet interessen. Jeg sluttet for litt over en måned siden, men i motsetning til andre ganger hvor jeg kun har satt WoW litt på vent, er jeg ferdig for godt. Det gir meg ingenting å spille mer.

 

Jeg tror WoW er i en overgangsperiode nå hvor mange av de "gamle" spillerne er i ferd med å byttes ut med nye. Dessverre er mitt generelle inntrykk av den nye generasjonen WoW-spillere svært dårlig - utålmodige og umodne som forventer å få alt servert på sølvfat uten å løfte en finger. Folk som drar etter at gruppen dør en eneste gang i en heroic, eller tanken som drar med en gang fordi han ikke fikk den instansen han ville.

Du spiller jo bare med tilfeldige folk du mest sansynlig ikke ser igjen. Hvorfor gidde å si "hei" eller bry seg om tåpelige ting som normal folkeskikk? Alle de andre er jo bare idioter som kaster bort din verdifulle tid. Du kunne jo fått dine 70 valor points allerede og logget ut, eller vært tilbake i byen spammet trade-chatten med anal-vitser.

 

Krysser fingrene for at DC universe online eller Guild Wars 2 blir en hyggelig forandring. At WoW kommer til beholde sin enorme markedsandel i lang tid tror jeg nok, men jeg håper noen klarer å ta nok spiller til at Blizzard blir tvunget til å tenke nytt til sitt neste MMO.

Lenke til kommentar

Likte faktis Cataclysm veldig godt. Men en ting jeg ikke var så veldig glad for var når Blizzard begynt å nerf mange av HC instancene.

Siden før de gjorde det så var faktis HC vanskelig eller måtte hvertfall ha med deg folk som var litt oppegående.

 

Snakket ikke Blizzard noe om at i Cata så skulle det komme en questchain eller en "funksjon" sånn at du kunne forme characterer din til å bli litt mer unik?

Lenke til kommentar

Likte faktis Cataclysm veldig godt. Men en ting jeg ikke var så veldig glad for var når Blizzard begynt å nerf mange av HC instancene.

Siden før de gjorde det så var faktis HC vanskelig eller måtte hvertfall ha med deg folk som var litt oppegående.

 

Snakket ikke Blizzard noe om at i Cata så skulle det komme en questchain eller en "funksjon" sånn at du kunne forme characterer din til å bli litt mer unik?

 

Helt enig, nivået på Heroics ved Cataclysm release er var på akkurat det nivået HEROIC burde ligge på. Men så går det 14dager, folk klager på at ting er for vanskelig, Blizzard nerfer innholdet samtidig som folk skaffer stadig bedre utstyr og ting blir easy mode igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...