Tim Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Jeg har et 2000kr grafikkort som ikke funker lenger og jeg ønsker å benytte garantien. Hvorfor fungerer ikke hjemmesidene til datakjeden? De svarer heller ikke på tlf. Trodde de hadde ryddet opp i de økonomiske problemene.. Jeg har tatt vare på kvitteringen og lurer på om det går ann å reklamere direkte til produsenten? Altså benytte reklamasjonsretten istedenfor å gå til butikken. Endret 16. mai 2011 av Tim Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Datakjeden er konkurs så det hjelper ikke å kontakte de. Du må ta direkte kontakt med produsenten av skjermkortet. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Har powercolor en avdeling i norge? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Kommer ett nytt selskap som tar over butikkene i vertfall. http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1629297.ece Firmaet har i utganspunktet ikke lovpålagt å følge opp tidligere kunder fra datakjeden. Men ut fra det de skriver så skal de prøve å gjøre opp først og fremst med de som ikke har fått varene de har betalt for. I følge norsk lov skal du ha muligheten til å reklamere til alle trinn. Butikk/kjede - leverandører - produsenter.... Men å komme igjenom til leverandører og produsenter kan være vanskelig å komme igjenom nåløye. Og du kan bli pålagt av de å betale frakten selv. Så du får bare kjøre på :-) Endret 10. mai 2011 av VikinGz Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) sdasda Endret 16. mai 2011 av Tim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå